Logg inn | Registrer | Hjelp

De nye stadioplanene!

Siste innlegg to, jul 10 2008 17:09 av Silver. 80 svar.
Side 6 av 6 (81 items) « Første ... < Forrige 2 3 4 5 6
Sorter innlegg: Forrige Neste
  • on, jul 2 2008 10:29 Svar til:

Re: De nye stadioplanene!

De har etter det vi får opplyst begynt på den nye stadionen, men det stilles spørsmål om de (G&H) har økonomi til å fullføre dette.

Det er ikke hyggelig lesing, men Liverpool.no skriver blandt annet at "amerikanerne må låne ytterligere for å kunne gjennomføre byggingen." Jeg syntes personlig at de har jaggu lagt nok gjeld over på klubben, og håper inderlig at de ikke får lånet de trenger for å fortsette arbeidet.

Klarer de å legge frem "detaljert stadionfinansiering" og får lånet de trenger, så er jeg veldig redd for at dette vil bli en kollaps for klubben. De blir å lesse klubben ned i gjeld, og det blir en gjeld klubben ikke klarer å leve med.

• ma, jul 7 2008 14:28 Svar til:

Det blir til slutt et spørsmål om de ekstra inntektene en ny stadion vil generere vil dekke renter og nedbetaling av gjeld til vi er gjeldfrie. Sannsynligvis går det, om amerikanerne har en viss andel i egenandel.

Personlig vet jeg lite om hva de har, evt. er villige til å bruke av det de har...

• ma, jul 7 2008 14:30 Svar til:

• kNTH
    • Ikke rangert
    • Registrert dato ma, jul 7 2008
    • Innlegg 88

Trur den nye Stadion blir veldig bra!

• ti, jul 8 2008 15:49 Svar til:

Det som bekymrer meg er at Hicks måtte skrinlegge ett stort prosjekt hjemme fordi at han hadde ikke kapital til det, også rett etterpå sier han at han lover at stadionen vår skal stå ferdig i 2011. Har han penger til det da? Jeg tror ikke G&H har kapital til det, men må tilbake til banken.

Jeg tror dessverre det strander (igjen) ett sted, og at stadionen slett ikke er ferdig til 2011. Hvorfor skal vi tro hyenene nå? 

• on, jul 9 2008 17:32 Svar til:

johnarvelien:

Hvorfor skal vi tro hyenene nå? 

Vi trenger ikke å tro på dem.

Men så lenge de fortsatt eier klubben har vi sånn sett ikke noe valg.

Så får vi heller blir positivt overrasket om de viser seg å stå for det de sier - om det så ikke er for annet enn å forsøke å rette opp alt de allerede har ødelagt..?

• to, jul 10 2008 17:09 Svar til:

• Silver
    • Ikke rangert
    • Registrert dato ti, jul 8 2008
    • Innlegg 72

Det kan  bli bra, men jeg skal ikke tro noe før det står ferdig

Side 6 av 6 (81 items) « Første ... < Forrige 2 3 4 5 6