Logg inn | Registrer | Hjelp

Lucas Leiva

Siste innlegg fr, mai 18 2012 15:14 av hylet. 14971 svar.
Side 981 av 999 (14972 items) « Første ... < Forrige 979 980 981 982 983 Neste > ... Siste »
Sorter innlegg: Forrige Neste
  • to, feb 2 2012 17:49 Svar til:

• alun
    • Topp 200
    • Registrert dato ti, des 22 2009
    • Innlegg 688

Re: Lucas Leiva

Caramba:

Lucas var positiv før skaden og spesielt god siste to kamper, men jeg tror ikke Jay Spearing er noe dårligere med mer rutine. Ser faktisk et større potensiale i Jay med tanke på bedre tacklingsevne og fart og faktisk en ørliten dose kreativitet i det fjerne. Selv om det kun er bonus. 

Vi får håpe du har rett angående Jay.  Men jeg må bare vise til at det kun er knapt to års forskjell i alder på Leiva og Spearing. Jay har ingen landskamper i noen alderstrinn og har ikke mange kamper i PL heller.  Dette kan jo selvsagt endre seg hvis han først og fremst spiller seg til en fast plass i klubblaget.   Lucas er nok noen hakk hvassere med 29 landskamper og 129 PL kamper. Jeg mener potensialet til Lucas er meget høyt , mens jeg ser på Spearing som en meget nyttig squadplayer.  Det er min klare feeling på denne saken......men jeg kan jo ikke være helt sikker da....
  • to, feb 2 2012 17:58 Svar til:

Caramba:

Lucas var positiv før skaden og spesielt god siste to kamper, men jeg tror ikke Jay Spearing er noe dårligere med mer rutine. Ser faktisk et større potensiale i Jay med tanke på bedre tacklingsevne og fart og faktisk en ørliten dose kreativitet i det fjerne. Selv om det kun er bonus. 

Tja. Kan faktisk si meg enig i noe, bl.a synes jeg Spearing kan være flink til å finne gode pasningsalternativer. Men har Spearing bedre tacklingsevne enn Lucas? Det tviler jeg på, ikke fordi Spearing er dårlig, men fordi Lucas er svært god. Men jeg har tenkt tanken selv, Spearing virker som han har bedret spillet sitt betraktelig siste året (Godt hjulpet av kongen?). Fortsetter han denne utviklingen, kan han vise seg bedre enn Lucas. Men det samme kan sies om Lucas. Han begynte å sille bra, og så seg aldri tilbake!

• to, feb 2 2012 18:22 Svar til:

Rubbaduren:
    Tja. Kan faktisk si meg enig i noe, bl.a synes jeg Spearing kan være flink til å finne gode pasningsalternativer. Men har Spearing bedre tacklingsevne enn Lucas? Det tviler jeg på, ikke fordi Spearing er dårlig, men fordi Lucas er svært god. Men jeg har tenkt tanken selv, Spearing virker som han har bedret spillet sitt betraktelig siste året (Godt hjulpet av kongen?). Fortsetter han denne utviklingen, kan han vise seg bedre enn Lucas. Men det samme kan sies om Lucas. Han begynte å sille bra, og så seg aldri tilbake!

Spearings fortrinn er at han hele tiden er meget bevisst overganger og omsetter ballvinning med hurtige angrep i lengderetningen. Om man skal peke på en svakhet så er Spearing lite flink til å bygge opp bakfra når vi har ballen i motsetning til Leiva som er mer rutinert på dette. Om den ene er veldig god eller fryktelig god til å tackle har da ikke så enorm betydning. Der er mange andre egenskaper som en defensiv midtbanespiller kan gjøre seg gjeldende med.

• fr, feb 3 2012 7:36 Svar til:

• hylet
    • Topp 150
    • Registrert dato fr, jun 6 2008
    • Liverpool
    • Innlegg 931

Caramba:

Ikke glem det faktum at Jay også har ett meget godt skudd fra distanse. Det er no vi savnet hos Javier og Lucas. Men det er jo ikke pri en, men noe som også taler til Jay's fordel når en manager ser på stallen sin. Men Lucas kommer tilbake - forhåpentligvis enda sterkere enn før skaden. Det er jo noe vi alle håper på - ingen misliker eller hater ham! Det er nok bare at noen folk ikke klarer å se ett bredere syn og være kritisk til svake prestasjoner i samme grad som den ubegrenselige postivitet til en middels prestasjon.
  • fr, feb 3 2012 7:45 Svar til:

Det er nok heller bare at noen folk ikke klarer å se et bredere syn og være positive til gode prestasjoner i samme grad som den ubegrensede negativiteten til en ok prestasjon.
  • fr, feb 3 2012 10:43 Svar til:

• jan0889
    • Topp 10
    • Registrert dato on, des 19 2007
    • Kristiansand
    • Innlegg 8 408

godt å se at Lucas er possitiv og ser frem til å tre på seg den røde trøyen igjen. forhåpentligvis kommer han enda sterkere tilbake, og forblir en stor spiller for oss i mange år fremmover. Slik moral han har vist i motgang tidligere, tillsier at han vil vokse på dette også!

• sø, feb 5 2012 14:14 Svar til:

alun:

Caramba:

Vi får håpe du har rett angående Jay.  Men jeg må bare vise til at det kun er knapt to års forskjell i alder på Leiva og Spearing. Jay har ingen landskamper i noen alderstrinn og har ikke mange kamper i PL heller.  Dette kan jo selvsagt endre seg hvis han først og fremst spiller seg til en fast plass i klubblaget.   Lucas er nok noen hakk hvassere med 29 landskamper og 129 PL kamper. Jeg mener potensialet til Lucas er meget høyt , mens jeg ser på Spearing som en meget nyttig squadplayer.  Det er min klare feeling på denne saken......men jeg kan jo ikke være helt sikker da....
    Du må få lov til å mene at Lucas´nivå er meget høyt, men jeg tror vi har sett det beste av han. Det han leverte i en to-tre kamper i høst var høy klasse. Dessverre er det altfor sjeldent vi har sett dette, og det har tatt altfor lang tid å komme dit.

Det siste skulle jeg ha uthevet, og understreket - men vet ikke hvordan.

Sagt det før, og sider det igjen. Gi Spearing samme antall kamper under beltet, og vi har en mye bedre spiller enn Lucas noen gang kommer til å bli. Dessverre har Spearing vært vurdert bak spillere som aldri skulle vært i klubben, og spillere som har fått for mye tillit.
  • ma, feb 6 2012 12:35 Svar til:

• hylet
    • Topp 150
    • Liverpool
    • Innlegg 931

leakless:
    Sagt det før, og sider det igjen. Gi Spearing samme antall kamper under beltet
    Viktig med tilitt til det man driver med. Og det har ikke Jay hatt før Kenny kom. Og det har skjedd selv uten skader på spillere.
    leakless:
    Dessverre har Spearing vært vurdert bak spillere som aldri skulle vært i klubben, og spillere som har fått for mye tillit.
    Også helt korrekt, spillere som Poulsen skulle aldri ha vært i nærheten av LFC, og det var unødvendig pengebruk. Lucas fikk voldsomt med tilitt - selv når han var direkte svak i sine 2-3 sesonger. Nå har denne tilitten gitt resultater og han har forankret sin plass på laget. Ufortjent sett fra tidligere prestasjoner, men fortjent sett fra hva som har skjedd etter at Kenny kom og spesielt denne sesongen. Synes dog Jay har vist tydelig at det ikke umulig å gjøre det samme. Han var voldsomt god mot Wolves!
  • ma, feb 13 2012 15:55 Svar til:

• hylet
    • Topp 150
    • Liverpool
    • Innlegg 931

Ser at man diskuterer Lucas Leiva selvom han er skadet, skulle ønske han ble behandlet likt med andre spilllere. Håper inderlig at han kommer tilbake i like god stand som han var i sine tre siste kamper for klubben. Forut for det viste dog Lucas Leiva at han ikke har det nødvendige talent og klasse for å spille for en topp internasjonal fotballklubb. Verre enn det er det faktisk ikke. Så vil tiden vise om han kan opprettholde det første eller falle tilbake til sitt "vanlige" nivå.
  • ma, feb 13 2012 19:29 Svar til:

Lucas har vært en av Liverpool sine beste spillere i lang tid nå, og i de siste tre kampene før han ble skadet var han verdensklasse. Jeg tviler på at han kommer til å prestere på verdensklasse-nivå rett etter et så langt skadeavbrekk, men han kommer nok uansett til å være en av Liverpools beste og mest stabile spillere. Så får man bare håpe han fortsetter den gode utviklingen de som følger med har sett i lang tid allerede.
  • ma, feb 13 2012 22:19 Svar til:

• Riis
    • Topp 200
    • Registrert dato ma, aug 24 2009
    • Porsgrunn
    • Innlegg 533

hylet:
    Ser at man diskuterer Lucas Leiva selvom han er skadet, skulle ønske han ble behandlet likt med andre spilllere.

Hvordan mener du han blir behandlet annerledes enn andre Liverpoolspillere?

Alle Liverpoolspillere fortjener vår støtte inntil de motbeviser at de tilhører denne klubben, som f.eks. Itjande og Riera. Spesielt i skadesituasjoner som den Lucas er i nå, og den Gerrard var i for få måneder siden.

• on, feb 15 2012 8:47 Svar til:

• hylet
    • Topp 150
    • Liverpool
    • Innlegg 931

Riis:
    hylet:
    Ser at man diskuterer Lucas Leiva selvom han er skadet, skulle ønske han ble behandlet likt med andre spilllere.

Hvordan mener du han blir behandlet annerledes enn andre Liverpoolspillere?

Alle Liverpoolspillere fortjener vår støtte inntil de motbeviser at de tilhører denne klubben, som f.eks. Itjande og Riera. Spesielt i skadesituasjoner som den Lucas er i nå, og den Gerrard var i for få måneder siden.

Var ikke relatert til Lucas, men at andre spillere ikke blir behandlet som Lucas!
  • on, feb 15 2012 8:51 Svar til:

• alun
    • Topp 200
    • Innlegg 688

Ingen spillere fortjener å bli behandlet slik Lucas ble i sine første sesonger. Det var ikke pent.

• on, feb 15 2012 9:14 Svar til:

• OlavE
    • Topp 25
    • Registrert dato on, des 19 2007
    • Kristiansund
    • Innlegg 3 289

alun:
    Ingen spillere fortjener å bli behandlet slik Lucas ble i sine første sesonger. Det var ikke pent.

Var ikke så ille den første sesongen han var her. Var verre den andre og spesielt den tredje sesongen. Frem til 2009 var han først og fremst en rotasjonsspiller bak Alonso og Masch. Etter at Alonso dro, ble han et fast førstevalg på midten og da tiltok også kritikken voldsomt.

• on, feb 15 2012 9:53 Svar til:

• alun
    • Topp 200
    • Innlegg 688

OlavE:

alun:

Var ikke så ille den første sesongen han var her. Var verre den andre og spesielt den tredje sesongen. Frem til 2009 var han først og fremst en rotasjonsspiller bak Alonso og Masch. Etter at Alonso dro, ble han et fast førstevalg på midten og da tiltok også kritikken voldsomt.

Slik var det ja. Rett skal være rett.
Side 981 av 999 (14972 items) « Første ... < Forrige 979 980 981 982 983 Neste > ... Siste »