alun:
Caramba:
Lucas var positiv før skaden og spesielt god siste to kamper, men jeg tror ikke Jay Spearing er noe dårligere med mer rutine. Ser faktisk et større potensiale i Jay med tanke på bedre tacklingsevne og fart og faktisk en ørliten dose kreativitet i det fjerne. Selv om det kun er bonus.
Vi får håpe du har rett angående Jay. Men jeg må bare vise til at det kun er knapt to års forskjell i alder på Leiva og Spearing. Jay har ingen landskamper i noen alderstrinn og har ikke mange kamper i PL heller. Dette kan jo selvsagt endre seg hvis han først og fremst spiller seg til en fast plass i klubblaget. Lucas er nok noen hakk hvassere med 29 landskamper og 129 PL kamper. Jeg mener potensialet til Lucas er meget høyt , mens jeg ser på Spearing som en meget nyttig squadplayer. Det er min klare feeling på denne saken......men jeg kan jo ikke være helt sikker da....
Du må få lov til å mene at Lucas´nivå er meget høyt, men jeg tror vi har sett det beste av han. Det han leverte i en to-tre kamper i høst var høy klasse. Dessverre er det altfor sjeldent vi har sett dette, og det har tatt altfor lang tid å komme dit.
Det siste skulle jeg ha uthevet, og understreket - men vet ikke hvordan.
Sagt det før, og sider det igjen. Gi Spearing samme antall kamper under beltet, og vi har en mye bedre spiller enn Lucas noen gang kommer til å bli. Dessverre har Spearing vært vurdert bak spillere som aldri skulle vært i klubben, og spillere som har fått for mye tillit.