Logg inn | Registrer | Hjelp

H&G ønsker å selge stadion-navnet

Siste innlegg sø, nov 8 2009 21:18 av Jensen84. 38 svar.
Side 3 av 3 (39 items) < Forrige 1 2 3
Sorter innlegg: Forrige Neste
  • sø, nov 8 2009 20:37 Svar til:

Re: H&G ønsker å selge stadion-navnet

Gofi:

Profeten:
    Får vi £250m for å selge stadionnavnet, så bør vi nok gjøre det. Vi kan selvfølgelig fortsette å kalle det Anfield (som enkelte Arsenalsupportere kaller Emirates for Ashburton Grove), men det vil nok fort bli sponsornavn også på folkemunne. Desverre. Så kan vi jo håpe at vi tar tilbake navnet når den første kontraktsperioden er over, for da er vel de fleste utleggene gjort, og at vi da (igjen) kan kalle stadion for Anfield.
    Er nok ren øsketenking det mate, tror nok at de kommersielle kreftene har kommet til Liverpool fc en gang for alle. Personlig så tror jeg vi snart vil venne oss til det stadion-navnet som kommer. Hvis det fremdeles er H&G som styrer vår butikk, så tror jeg det blir et tøfft stadion-navn. Ligger litt i amerikanerenes natur. Wink

Det kommer helt an på navnet. Det siste du skriver antar jeg er en spøk med tanke på alle de triste stadiumnavnene vi finner innenfor amerikansk sport.For å nevne noen: Bank of America Stadium, American Airlines Arena, Compaq Center, FedEx Forum, Gaylord Entertainment Center (min personlige favoritt), General Motors Place, HP Pavilion, Pepsi Center, Office Depot Center, Minute Maid Park... Mye å glede seg til her.
  • sø, nov 8 2009 20:44 Svar til:

• Piggy
    • Topp 500
    • Registrert dato on, des 19 2007
    • Innlegg 357

lefse:
    Gofi:

Profeten:
    Får vi £250m for å selge stadionnavnet, så bør vi nok gjøre det. Vi kan selvfølgelig fortsette å kalle det Anfield (som enkelte Arsenalsupportere kaller Emirates for Ashburton Grove), men det vil nok fort bli sponsornavn også på folkemunne. Desverre. Så kan vi jo håpe at vi tar tilbake navnet når den første kontraktsperioden er over, for da er vel de fleste utleggene gjort, og at vi da (igjen) kan kalle stadion for Anfield.
    Er nok ren øsketenking det mate, tror nok at de kommersielle kreftene har kommet til Liverpool fc en gang for alle. Personlig så tror jeg vi snart vil venne oss til det stadion-navnet som kommer. Hvis det fremdeles er H&G som styrer vår butikk, så tror jeg det blir et tøfft stadion-navn. Ligger litt i amerikanerenes natur. Wink

Det kommer helt an på navnet. Det siste du skriver antar jeg er en spøk med tanke på alle de triste stadiumnavnene vi finner innenfor amerikansk sport.For å nevne noen: Bank of America Stadium, American Airlines Arena, Compaq Center, FedEx Forum, Gaylord Entertainment Center (min personlige favoritt), General Motors Place, HP Pavilion, Pepsi Center, Office Depot Center, Minute Maid Park... Mye å glede seg til her.
    Du tok an!! Big Smile
  • sø, nov 8 2009 20:52 Svar til:

Gofi:

lefse:
    Gofi:

Profeten:

Du tok an!! Big Smile
    Jeg er kjent som litt av en skarping. :-)
  • sø, nov 8 2009 21:04 Svar til:

Angelius:

For de som faktisk kan litt økonmi så sier det seg selv at dette er veien og gå. Dette betyr jo mindre og låne for klubben for å få ny stadion samt at vi tjenere gode penger. G og H gjør faktisk en god jobb. Det eneste som er synd er at alle supportere tror at det og drive klubb er bare kjøpe kjøpe kjøpe. Men det er det som gjøres i det still som faktisk hjelper på en langsiktig plan. Tenk fremover og ikke bare til neste uke så skal dere se at eierne gjør en bedre jobb en det dere gir de kreditt for

Eierne har gjort mye bra, og er dyktige forretningsfolk. Men de har også ført oss bak lyset på flere områder.

I en ideell verden hadde stadionnavnet blitt New Anfield eller Stanley Park, men eksempelvis £250 mill er mye penger, og vil hjelpe oss å få et stadium på plass, og vil frigjøre mer penger til spillerkjøp og kontraktfornyelser enn om vi ikke får et sponsornavn.

Det er mange muligheter for skroting-navn, men la oss håpe på "Rolls Royce Stadium". Kanskje "Rolls Royce Stadium of Stanley Park" hadde vært noe. Eller Bentley Stadion, Ferrari Stadion, Lambourghini Stadion, BMW stadium eller Mercedes Stadium, eventuelt etterfulgt av "of Stanley Park".

Eller hva med "Bill Shanklys BMW Stadion"?

Slike navn vil stå i stil med Stadiumets stil og vårt (ønskelige) spill. Ankepunktet er at det kanskje ikke er så lett å identifisere seg med produktene for arbeiderklassen.

"Toyota Stadium" eller "Vauxhall Opel Stadium" kan vel være alternativer.

Vet ikke selv hva jeg mener om disse navnene, men bringer i alle fall debatten på banen: -Hvilke sponsorer kan vi identifisere oss med, og akseptere et stadionnavn fra?

• sø, nov 8 2009 21:04 Svar til:

Freseansikt:
    Men kunne SOS har klart å kjøre en kronerulling på dette, sånn at vi selv får makta over navnet?

Jævla god ide, fansen spytter inn penger for å få bestemme navnet. New Anfield, Anfield eller Stanley Park.

Jeg liker det!Smile

Blir irritert og skuffet dersom vi får et navn som feks Carlsberg@Anfield stadium. Stick out tongue

• sø, nov 8 2009 21:06 Svar til:

Bare ikke foreslå Microsoft Stadium - dobbel ulykke!

Microsoft Stadium - der alt går galt.
    Passer vel godt til dagens Liverpool, men ikke noe vidløftig navn...

• sø, nov 8 2009 21:11 Svar til:

Andre store internasjonale selskaper: Google, Fujitsu Siemens, BP, HP... Kunne noen av de vært aktuelle? 

• sø, nov 8 2009 21:14 Svar til:

Kenny Dalglish:

Freseansikt:
    Men kunne SOS har klart å kjøre en kronerulling på dette, sånn at vi selv får makta over navnet?

Jævla god ide, fansen spytter inn penger for å få bestemme navnet. New Anfield, Anfield eller Stanley Park.

Jeg liker det!Smile

...

Skulle jeg spyttet inn store penger gjennom SOS for å få kontroll over kun navnet, så skulle i alle fall navnet blitt "YanksOut Stadium"!

• sø, nov 8 2009 21:18 Svar til:

• Jensen84
    • Ikke rangert
    • Registrert dato ti, jan 15 2008
    • Innlegg 9

Håper inderlig at pengene går til spillerkjøp i januar og kontraktfornyelser. Passende navn til stadionen må være Stanley Park, Carlsberg Stadium. Håper vi kan kjøpe 2-3 spillere i januar så kan denne sesongen snu seg fort! spillere som: Mata, Carlton Cole og Santon hadde vært glimrende!!!

Side 3 av 3 (39 items) < Forrige 1 2 3