Logg inn | Registrer | Hjelp

Jose Reina

Siste innlegg sø, mai 6 2012 14:45 av FlackNOR. 1519 svar.
Side 94 av 102 (1520 items) « Første ... < Forrige 92 93 94 95 96 Neste > ... Siste »
Sorter innlegg: Forrige Neste
  • to, jan 26 2012 13:01 Svar til:

Re: Jose Reina

PS. Blir ikke dette Reinas første finale for Liverpool?
  • to, jan 26 2012 13:07 Svar til:

nei
  • to, jan 26 2012 13:18 Svar til:

Craig Johnston:
    PS. Blir ikke dette Reinas første finale for Liverpool?
    Liverpool UEFA Super Cup: 2005 FA Cup: 2006 FA Community Shield: 2006 UEFA Champions League: 2007 Runner Up
  • to, jan 26 2012 14:40 Svar til:

FysioFC:

geirrard:
    Synes nok ikke han er blandt PLs 5 beste (men kanskje rett bak?)

Nå er jeg ekstremt nysgjerrig. Hvilke keepere er bedre enn Reina i PL?

Nå skal jeg bare gjøre noen ville gjettninger, fordi det er morsomt og prøve å sette seg inn i andre tankesett.

1. Hart. Han har herjet mot oss. Fair nok, han er kanskje bedre enn Reina akkurat nå. Så kommer vel en formsvikt på han også i løpet av de neste 20 årene.

2. Vorm?

3. Friedel?

4. DeGea/Lindegaard (to keepere er bedre enn en?)

5. Al Habsi?

Du glemte Krul ;-) 

Edit: Og Schezchy eller hvordan det skrives.. vært noen syke keeperprestasjoner fra mange lag så langt i år

• to, jan 26 2012 16:00 Svar til:

bårre:

FysioFC:

geirrard:
    Synes nok ikke han er blandt PLs 5 beste (men kanskje rett bak?)

Nå er jeg ekstremt nysgjerrig. Hvilke keepere er bedre enn Reina i PL?

Nå skal jeg bare gjøre noen ville gjettninger, fordi det er morsomt og prøve å sette seg inn i andre tankesett.

1. Hart. Han har herjet mot oss. Fair nok, han er kanskje bedre enn Reina akkurat nå. Så kommer vel en formsvikt på han også i løpet av de neste 20 årene.

2. Vorm?

3. Friedel?

4. DeGea/Lindegaard (to keepere er bedre enn en?)

5. Al Habsi?

Du glemte Krul ;-) 

Edit: Og Schezchy eller hvordan det skrives.. vært noen syke keeperprestasjoner fra mange lag så langt i år

Eneste jeg ville hatt istedet for Reina er Hart, pga alder og det at han er Engelsk. Vert litt rot iår, men elsker å ha en keeper som er så bra med ballen, som sweeper og igangsetter.

• to, jan 26 2012 16:31 Svar til:

• FysioFC
    • Topp 50
    • Registrert dato sø, apr 6 2008
    • K&amp;amp;amp;#248;benhavn
    • Innlegg 1 934

Bare for å ha mitt på det rene. Jeg mener Reina er Premier Leagues beste keeper. Han har vært bunnsolid i 6 og en halv sesong, om man ser det store bildet. Noen feil her og der, men det må man forvente med så mange kamper.

Hans bunnivå er markant høyere enn Chechs og Szeceznys (??). Hart vil få en dupp han også. Sånn er det å være keepere.

Til dere som allerede nå begynner å scoute etter nye keepere. Friedel har hatt sine beste år etter fylte 30, og sine kanskje aller beste etter at han fyllte 35. Reina har fortsatt større potensiale enn Friedel, om man kan snakke om potensialet hos en 30 år gammel målvakt.

• to, jan 26 2012 16:48 Svar til:

FysioFC:

Bare for å ha mitt på det rene. Jeg mener Reina er Premier Leagues beste keeper. Han har vært bunnsolid i 6 og en halv sesong, om man ser det store bildet. Noen feil her og der, men det må man forvente med så mange kamper.

Hans bunnivå er markant høyere enn Chechs og Szeceznys (??). Hart vil få en dupp han også. Sånn er det å være keepere.

Til dere som allerede nå begynner å scoute etter nye keepere. Friedel har hatt sine beste år etter fylte 30, og sine kanskje aller beste etter at han fyllte 35. Reina har fortsatt større potensiale enn Friedel, om man kan snakke om potensialet hos en 30 år gammel målvakt.

Enig.. Reina kunne sikkert spilt midtstopper også :-P 

• to, jan 26 2012 17:50 Svar til:

Reina er så definitivt inne på min topp 1-liste over PL-keepere. Wink
  • ti, feb 7 2012 11:13 Svar til:

Reina reddet nok en gang poeng for Liverpool i går.

Samtidig førte gårsdagens kamp Reina inn på 1.plass i kampen om Golden Glove. Reina har holdt nullen i 10 kamper av årets PL sesong.

• ti, feb 7 2012 12:35 Svar til:

GaryMacca:

Reina reddet nok en gang poeng for Liverpool i går.

Samtidig førte gårsdagens kamp Reina inn på 1.plass i kampen om Golden Glove. Reina har holdt nullen i 10 kamper av årets PL sesong.

Håper seff han vinner den. Men synes vi har sluppet inn altfor mange enkle mål i år, selv om vi er gode bakover.
  • ti, feb 7 2012 13:48 Svar til:

• jan0889
    • Topp 10
    • Registrert dato on, des 19 2007
    • Kristiansand
    • Innlegg 8 408

Syntes Reina får ufortjent mye skeptis egentlig. og at det snakkes om utskiftning. han har vært sollid i 6,5 år nå. I store deler av perrioden har han vært outstanding og matchvinner i mange kamper. Samtidig er han vel den keeperen med desidert flest cleansheet i denne perrioden i PL og har vikarriert som kaptein, og virker å være en viktig del av laget også utenfor banen.

Reina har opp mot 10 år igjen på topp, og vil bli mer rutinert og kanskje enda bedre også de neste 5 årene. Legger man til at det å finne en stabil god førstekeeper, ikke bare er å kjøpe en av Europas beste, men at man gjerne må prøve å feile 5-6 ganger først, så ser jeg gjerne at vi signerer Reina på e ny langtidskontrakt. Hvor lenge letet scum før de havnet på Van der sar? og nå er de på let igjen. Arsenal? Spurs? og ikke minst oss, før vi fant Reina.

• ti, feb 7 2012 13:52 Svar til:

jan0889:

Syntes Reina får ufortjent mye skeptis egentlig. og at det snakkes om utskiftning. han har vært sollid i 6,5 år nå. I store deler av perrioden har han vært outstanding og matchvinner i mange kamper. Samtidig er han vel den keeperen med desidert flest cleansheet i denne perrioden i PL og har vikarriert som kaptein, og virker å være en viktig del av laget også utenfor banen.

Reina har opp mot 10 år igjen på topp, og vil bli mer rutinert og kanskje enda bedre også de neste 5 årene. Legger man til at det å finne en stabil god førstekeeper, ikke bare er å kjøpe en av Europas beste, men at man gjerne må prøve å feile 5-6 ganger først, så ser jeg gjerne at vi signerer Reina på e ny langtidskontrakt. Hvor lenge letet scum før de havnet på Van der sar? og nå er de på let igjen. Arsenal? Spurs? og ikke minst oss, før vi fant Reina.

La meg fjerne all tvil. Reina blir i Liverpool ut karrieren!!!! Iallefall hvis det er opp til meg. Noen som vet om den utkjøpsklausulen fortsatt er i kontrakten hans?
  • on, feb 8 2012 1:08 Svar til:

Vi har nest færrest innslupne mål i PL denne sesongen. Bare city er bedre :-) Det er da noe å ta med seg.
  • on, feb 8 2012 8:20 Svar til:

• jan0889
    • Topp 10
    • Kristiansand
    • Innlegg 8 408

Craig Johnston:
    Vi har nest færrest innslupne mål i PL denne sesongen. Bare city er bedre :-) Det er da noe å ta med seg.
    godt spill av Reina, sollide lederegenskaper og evne til å styre back fireren.. Samt at Skrtel og Agger har vært meget, meget sollide iår. Spessielt Skrtel har tatt sjumilssteg og fremstår som en topp, topp Premier League stopper, og Agger har holdt seg skadefri og spilt som en bauta. I tilegg har Glen Johnson hevet sine def. kvalliteter betydelig, og Enrique har vært en åpenbaring.

• to, feb 9 2012 10:17 Svar til:

• Svennie
    • Topp 500
    • Innlegg 419

Reina er god og holder mange år til. Men jeg så en liste over de beste og en med størst redningsprosent der var han ikke inne på lista en gang, Jeg mener den beste er hos City ,hart er meget god .

Side 94 av 102 (1520 items) « Første ... < Forrige 92 93 94 95 96 Neste > ... Siste »