Logg inn | Registrer | Hjelp

Investorer

Siste innlegg on, jan 13 2010 10:22 av Terayon. 14 svar.
Side 1 av 1 (15 items)
Sorter innlegg: Forrige Neste
  • ma, okt 26 2009 23:13

• jan0889
    • Topp 10
    • Registrert dato on, des 19 2007
    • Kristiansand
    • Innlegg 8 408

Investorer

Under kampen mot Scum var det uten tvil noe på gang på eiersiden i klubben.. Både Hicks og gilett satt sammen med Christian Eidem til å begynne med, så ut i andre omgang hadde de flyttet fra hverandre, og det var tydelig at det er noe på gang her..

Kan vi ende opp med en norsk investor? jeg tror faktisk ikke det er så dumt av Fredriksen, da Liverpool står vanvittig sterkt i Norge, så er dette absolutt noe som kan være lurt..

Eller blir det en prins med ræva full av dollar? noe skjer ganske snart tror jeg.. Norsk investor hadde vært morro, men spørrs om han har nok penger å interesse til å styrke oss vanvittig økonomisk?

• ma, okt 26 2009 23:19 Svar til:

Re: Investorer

Også redaktøren her på .no la merke til de nyprintede heftene som fløt inne i direktørboksen. Her markedsføres det for alt det er verdt
  • ma, okt 26 2009 23:23 Svar til:

• Halvorsen
    • Topp 200
    • Oslo
    • Innlegg 572

jan0889:

Kan vi ende opp med en norsk investor? jeg tror faktisk ikke det er så dumt av Fredriksen, da Liverpool står vanvittig sterkt i Norge, så er dette absolutt noe som kan være lurt..

Litt vagt å spekulere i om Fredriksen er involvert så langt. Eidem har bare jobbet for ham tidligere (2007). Eidem har dog også vært med i det norske konsortiumet bestående av blant annet Spetalen og Stordalen som ønsket å kjøpe klubben. Vanskelig å vite hvem han representerer, om det er noen av dem i det hele tatt, men uten tvil spennende å følge med på investorsiden nå...
  • ma, okt 26 2009 23:59 Svar til:

• Veggi
    • Topp 500
    • Innlegg 218

Man kan spekulere til man blir grønn. For alt vi vet kan det hende at Mr.Eidem og Gillett har planer om samarbeid som ikke involverer LFC i det hele tatt. Alt vi kan gjøre er å håpe på en god og rask løsning.

Den som lever får se..

• ti, okt 27 2009 1:07 Svar til:

jan0889:

jeg tror faktisk ikke det er så dumt av Fredriksen, da Liverpool står vanvittig sterkt i Norge, så er dette absolutt noe som kan være lurt..

Fordi? Hva skal Fredriksen med et fotballag? Dårligste argumentene jeg har hørt på lenge. Spiller vel ingen rolle hvorvidt eierne kommer fra et land med mange Liverpool-supportere? Mulig du skal frakte mye olje-tønner fra Angola til Alaska i årene som kommer, men de færreste her på forumet kommer til å benytte seg hyppigere av Fredriksens shipping-tjenester i fremtiden dersom han eier Liverpool.

Forøvrig tror jeg Norge faller langt ned på listen når man ser på absolutte antall av Liverpool-supportere i verdens land. 

• ti, okt 27 2009 2:07 Svar til:

hehe.. Nei da benytter nok folk seg mer av laksen som er produsert av Marine harvest, også Fredriksen eid.

• ti, okt 27 2009 5:39 Svar til:

Patrick Bateman:
    Fordi? Hva skal Fredriksen med et fotballag? Dårligste argumentene jeg har hørt på lenge.

Da må jeg minne om at John Fredriksen har vært inne hos VIF og investert penger der, så han er faktisk interessert i fotball. Bare til orientering.

• ti, okt 27 2009 10:26 Svar til:

Norheim777:

Patrick Bateman:
    Fordi? Hva skal Fredriksen med et fotballag? Dårligste argumentene jeg har hørt på lenge.

Da må jeg minne om at John Fredriksen har vært inne hos VIF og investert penger der, så han er faktisk interessert i fotball. Bare til orientering.

Fair enough, men jeg har aldri påstått at han ikke kan investere i fotball - bare at det ikke er et godt argument at det er 'mange' liverpool-supportere i Norge...

• ti, okt 27 2009 10:29 Svar til:

Planen med å lage flere aksjer og selge disse virker i utgangspunktet som en god idée for å få inn frisk kapital, men er usikker på om det er den optimale løsningen.

Det blir jo veldig mange kokker her da...

• ti, okt 27 2009 10:32 Svar til:

• snoop
    • Ikke rangert
    • Registrert dato on, aug 13 2008
    • Innlegg 1

Latterlig å spekulere i at Fredriksen kan være på vei inn i Liverpool selv om "forretningsmannen" C. Eidem sitter på tribunen. Husk bråket mellom Eidem og Spetalen for et par år tilbake. Spetalens bestevenn er Tor Olav Trøim som er høyrehånden til Fredriksen. De ville aldri hatt noe med Eidem å gjøre. 

• ti, okt 27 2009 21:03 Svar til:

Jeg tror ikke akkurat han kommer til å investere i Liverpool.

• on, jan 13 2010 9:55 Svar til:

Takk gode gud for at Liverpool har gått ut å sagt at Gerrard & Torres aldri vill bli solgt.Big Smile

• on, jan 13 2010 9:59 Svar til:

Håper inderlig vi får inn noen investorer,men er redd de vil ha mere innflytelse enn snipp og snapp vil gi dem.Tror mest på at en av dem selger seg helt ut og da blir det vel Gilette som gjør det,hadde vert selvmord  som klubb og solgt Torres og Gerrard og det vet dem utmerket.

• on, jan 13 2010 10:22 Svar til:

• Terayon
    • Topp 500
    • Registrert dato on, des 30 2009
    • Vigå
    • Innlegg 254

Det er nesten og si få hvem som helst som investorer,så lenge de ikke er amerikanere.var det slik og forstå at han rike som ville kjøpe liverpool ville kjøpe hele laget ellers var det uaktuelt.viss det var slik så skulle de selvfølgeligt solgt.

Side 1 av 1 (15 items)