Logg inn | Registrer | Hjelp

Steven Gerrard

Siste innlegg on, mai 9 2012 2:00 av Zingery. 2683 svar.
Side 169 av 179 (2684 items) « Første ... < Forrige 167 168 169 170 171 Neste > ... Siste »
Sorter innlegg: Forrige Neste
  • fr, feb 3 2012 13:18 Svar til:

Re: Steven Gerrard

For min del kan the english FA gå rett ut av gruppespillet. Unner ikke det forbundet der noe suksess.
  • fr, feb 3 2012 13:38 Svar til:

• jan0889
    • Topp 10
    • Registrert dato on, des 19 2007
    • Kristiansand
    • Innlegg 8 408

Kapteinen er med i troppen mot Spurs ja.. og Suarez tilbake. Kuyt og Carroll som ser ut til å finne formen, samt Bellamy i fyr å flamme.. tror vi får se en helt annen match denne gangen

• fr, feb 3 2012 14:09 Svar til:

Liddellpool:

Lamox:
    Går ikke båndet til Rio F hvis Terry blir fratatt det da? Er vel han som er visekaptein vel?

Er vel han som er visekaptein, ja.

Håper dog for England sin del at han ikke blir utnevnt til kaptein (som igjen resulterer i mye spilletid), ettersom det er flere bedre midtstoppere i England nå.

Terry er fremdeles selvskreven i midtforsvaret, samtidig har Joleon Lescott storspilt for City, mens Gary Cahill (om han får nok spilletid i Chelsea) og Phil Jones (om han finpusser litt på posisjoneringen sin) har gjort seg mer enn nok fortjent til en plass forbi Ferdinand i køen som kollega til Terry, basert på de to siste sesongene.

Så for meg er Gerrard et klart valg som England's neste kaptein.  Om han presterer på samme måte som i VM 2010 + at samtlige andre (med unntak av Ashley Cole, som også var god) tar nivået sitt opp to-tre hakk fra forrige mesterskap, så kan England være en real utfordrer i EM 2012, om ikke Capello ødelegger det med sine- til tider- mildt sagt rare taktiske disposisjoner.

Rio på Twitter: Rio Ferdinand @rioferdy5 Reply Retweet Favorite · Open I don't want to be england captain after the last episode,just want to concentrate on playin for utd&if I make ... tmi.me/lrlVC
  • fr, feb 3 2012 14:44 Svar til:

• hylet
    • Topp 150
    • Registrert dato fr, jun 6 2008
    • Liverpool
    • Innlegg 931

vgussasen:
    Grei nok den der, men det har vært rykter om at Gerrard ikke var med mot Wolves pga en hamstringsskade, det er en helt annen sak!
    Nettopp - rykter ;-) Tålmodighet og sunn fornuft er langt bedre enn engelske nettsteder og aviser :-)
  • to, feb 23 2012 15:12 Svar til:

• Goggen SK
    • Ikke rangert
    • Registrert dato ti, jan 17 2012
    • Drammen
    • Innlegg 84

Carragher:
    Steven Gerrard har uttalt seg om dette. Han har vært fullstendig åpen i ettertid, uten å legge skjul på at han var på vei bort. Han ble ikke værende på grunn av trusler, men fordi han rett og slett ikke fikk seg til å dra. Han sa noe sånt som at "jeg kunne sikkert ha vunnet medaljer i Chelsea, men jeg ville ikke hatt noen å vise dem til. Ingen hjemme ville ha brydd seg." Joda, mens det sto på, skaket Gerrard opp supporterne, noe ble sinte. Da han tvilte seg frem til å bli, jublet mange, mens andre forble uttrygge: Kunne man virkelig stole på Gerrard, som hadde leflet med Chelsea gjennom to somre? Etter hvert grodde sårene, nye unge supportere kom til og denne historien ble litt glemt. Men for noen av oss huskes den fortsatt og vi er liksom bare 90% entusiastiske overfor Gerrard.

Siden jeg svarer på Gerrard så stjeler jeg Carraghers sitat over fra Rafa-tråden.

Helt riktig, husker dette veldig godt da det var traumatiske dager og det er mange som er enig med deg, at det førte til at Carragher på en måte ble symbolet på lojalitet og klubbfølelse etc i stedet for Gerrard. Jeg var også en av de. Har bare lyst til å si at måten Gerrard har båret denne klubben på i det som må kalles nedgangstider etterpå, både sportslig og i måten han har kommunisert og løst kapteinsvervet er forbilledlig. I min bok er han etter måten han responderte på hele tabben definitivt tilbake på 100%, faktisk nærmere 110% Smile

• sø, feb 26 2012 13:55 Svar til:

• Endre
    • Topp 50
    • Registrert dato fr, feb 22 2008
    • Tønsberg
    • Innlegg 2 405

http://liverpool.no/newspg.aspx?id=32062&zone=1

Gerrard vurderer landslagsexit

Tar avgjørelsen etter sommerens EM-sluttspill.

Dette er sikkert et vanskelig valg,
    men jeg håper han konsentrerer seg om klubben sin i sin siste fase av karrieren.
    Vi trenger ham i den perioden vi er i som klubb,
    i en overgangsfase og generasjonsskifte.

• sø, feb 26 2012 14:14 Svar til:

• staf
    • Topp 200
    • Innlegg 589

Jeg tror ikke Gerrard kommer til å gi seg på landslaget når han er såpass ung som han enda er. Det betyr for mye for han å spille for landslaget og han kommer garantert til å ha lyst til å være med på VM i brasil i 2014 når den tiden kommer. Selv om det sikkert i teorien høres fornuftig i hodet hans mtp skader osv så tviler jeg på at hjertet ønsker det samme når han må ta avgjørelsen.

• sø, feb 26 2012 14:17 Svar til:

Jamie Carragher har vært heldig som har hatt Liverpool.

Liverpool har vært heldig som har Gerrard. 

• sø, feb 26 2012 15:10 Svar til:

Håper Gerrard står klar til å ta over den dagen KK pensjonerer seg.
  • sø, feb 26 2012 15:13 Svar til:

Caramba:

Jamie Carragher har vært heldig som har hatt Liverpool.

Liverpool har vært heldig som har Gerrard. 

Vel, Gerrard har også vært heldig som har hatt Liverpool. Han har selvsagt vært en av klubbens beste spillere gjennom tidende, men jeg spør bare: Hva hadde Gerrard vært uten LFC?

• sø, feb 26 2012 15:26 Svar til:

• Iro9
    • Topp 100
    • Registrert dato lø, jun 14 2008
    • Liverpool, Merseyside
    • Innlegg 1 436

Herlig nyheter! Burde gitt seg på landslaget for lenge siden, eneste han får der er skader.. 

• on, feb 29 2012 13:33 Svar til:

• Vetlej
    • Topp 50
    • Heggedal (Asker)
    • Innlegg 2 178

Stuart Pearce gjør i mine øyne alt han kan for å få slippe på fortsette som manager for England. Å starte med å ta ut Fraizer Campbell på landslaget og nå gi kapteinsbindet til Parker.. Parker er en god spiller, hardtarbeidende og oppofrende, men mannen mangler jo internasjonal erfaring! Parger og Gerrard er like gamle, Gerrard har lang erfaring som klubbkaptein og har også erfaring som landslagskaptein.

Forundrer meg ikke om dette er siste spiker i kista for landslagskariæren til Steve G. Synd for England og Pearce, godt for oss og Liverpool.

• on, feb 29 2012 14:04 Svar til:

• DonFlat
    • Topp 500
    • Registrert dato fr, jan 1 2010
    • Innlegg 222

Dette kom som er sjokk. Alle forventet Gerrard. Stuart Pearce begynner allerede nå og skal overraske folk?? Parker har kun 10 kampa for landslaget, han fortjene ikkje noke kapteinsbind. Pearce begynna iallefall ikkje beskjedent. Eg ønska han ingenting godt.

• on, feb 29 2012 14:21 Svar til:

• Gnafs
    • Ikke rangert
    • Registrert dato ma, mar 7 2011
    • Innlegg 54

DonFlat:
    Dette kom som er sjokk. Alle forventet Gerrard. Stuart Pearce begynner allerede nå og skal overraske folk?? Parker har kun 10 kampa for landslaget, han fortjene ikkje noke kapteinsbind. Pearce begynna iallefall ikkje beskjedent. Eg ønska han ingenting godt.

Lurer på om avgjørelsen har noe å gjøre med ryktene om at Gerrard visstnok tenker på å gi seg?

Hvis det derimot ikke er grunnen, blir kanskje dette tungen på vektskålen - det som fører til at Gerrard faktisk gir seg på landslaget. Han er ikke direkte gammel, og kunne nok holdt til neste VM. Men mesterskap er en ting, uviktige treningskamper noe ganske annet. Skadeutsatt som han er, ser jeg helst at han kun konsentrerer seg om Liverpool de siste årene av karrieren sin.

Ellers kan man jo spørre seg om Terry automatisk får kapteinsbindet tilbake etter EM, når saken mot ham blir avgjort. Jeg håper ikke det. Dette er andre gangen han må gi det fra seg av utenomsportslige årsaker. Ikke at England er favoritt-landslaget, men de fortjener sportslig fokus nå. Og kanskje edruelige forventninger pressen. 

• on, feb 29 2012 15:46 Svar til:

han kan jo godt gi seg på landslaget, og likevel være med igjen senere, hvis han får lyst.

gjøre et comeback til neste sluttspill.

Side 169 av 179 (2684 items) « Første ... < Forrige 167 168 169 170 171 Neste > ... Siste »