BreadAndButter:
GaryMacca:
BreadAndButter:
GaryMacca:
BreadAndButter:
Scouse:
Om et år kommer vi fremdeles til å sitte å diskutere dette med H&G som våre eiere. Selvsagt da lenger ned i sumpa med spillerflukt etc. Har gitt opp å få nye eiere. Vi er stuck med H&G i lang lang tid fremover dessverre. Det ender med at de får til en refinansieringsløsning. Å bli kvitt disse to virker nærmest umulig. Og jeg har ingen tro på at det har skjedd noe innen utgangen av oktober.
Det har jo gitt strålende resultater å gå i demonstrasjonstog, synge noen riktig kritiske sanger, sende sinte email og å henge opp plakater langs veiene i Liverpool. Det er nok ikke lenge nå før G&H føler seg presset til å selge, hvem makter vel å stå mot slikt?
Jeg trodde det var Ola Donk sitt bidrag fra sofaen i Norge, uten å kjøpe drakter eller bevege seg i nærheten av Anfield, som var medisinen jeg?
Da er nok Ola Dunk sitt bidrag ved å skrive sinte innlegg på KopForum mot eierne samtidig som han gir pengene sine til dem mye mer effektiv. Supportere som tror at deres bidrag med å melde seg inn i SOS og å skrive sinte innlegg (samtidig som de fremdeles bidrar til å hjelpe eierne å betale gjelden sin) får G&H til å skjelve i buksa kan gjerne latterliggjøre de som velger å ikke gi pengene sine til dem. Men spørsmålet er vel hvem av disse som kan se seg selv i speilet om eierne beslutter å forlenge sitt eierskap?
Ja, vi får se. Av gammel vane tipper jeg du slår deg på brystet når eierne forsvinner.
Det er ikke sikkert de som virkelig har jobbet for dette, for klubbens og supporternes beste, ønsker å stå frem og ta en eventuell ære.
Slå meg på brystet? Det var du som "inviterte" til debatt med ditt patetiske forsøk på å latterliggjøre de som har valgt å ikke gi sine penger til G&H. Ikke forsøk å vende dette til noe annet.
Jeg mener vel det var dette innlegget som la grunnen for debatt:
Det har jo gitt strålende resultater å gå i demonstrasjonstog, synge noen riktig kritiske sanger, sende sinte email og å henge opp plakater langs veiene i Liverpool. Det er nok ikke lenge nå før G&H føler seg presset til å selge, hvem makter vel å stå mot slikt?
Jeg mener det er respektløst å håne de personene som faktisk gjør en enorm innsats og ofrer mye tid å få en slutt på det nåværende eierskapet. Deres bidrag for å bli kvitt eierne er langt større enn ditt.