Logg inn | Registrer | Hjelp

Javier Mascherano

Siste innlegg sø, apr 15 2012 12:02 av Anonymous. 2330 svar.
Side 156 av 156 (2331 items) « Første ... < Forrige 152 153 154 155 156
Sorter innlegg: Forrige Neste
  • sø, mai 29 2011 4:31 Svar til:

• Jakko
    • Ikke rangert
    • Registrert dato fr, jun 19 2009
    • Innlegg 47

Re: Javier Mascherano

Mori 19:

http://www.youtube.com/watch?v=2LOR1s16rn4&feature=player_embedded

he he...se på Neville sin reaksjon. denne er bare helt konge ;-)

Deilig å se og deilig å høre. All respekt til en fantastisk spiller!
  • sø, mai 29 2011 17:25 Svar til:

• lyngarn
    • Topp 150
    • Registrert dato lø, jul 4 2009
    • Bod&amp;#248;
    • Innlegg 718
    • Moderator

At han sa det han sa, gjorde at jeg fikk tilbake en god del av respekten jeg hadde for Masch. spesielt det at han sier det uten noe press fra journalisten gjør meg utrolig glad.

Gratulerer Mascherano!

• to, jun 2 2011 20:59 Svar til:

• Aklop
    • Topp 500
    • Registrert dato ma, jun 1 2009
    • Innlegg 379

Mascherano er tilgitt!

Hans uakseptable streik i fjor høst hadde jo også noe å gjøre med løgnaktige eiere og en manager som ikke var klubben verdig. Og i motsetning til visse andre gikk han ikke til Manu eller Chelsea.

• to, jun 2 2011 21:05 Svar til:

Aklop:

Mascherano er tilgitt!

Hans uakseptable streik i fjor høst hadde jo også noe å gjøre med løgnaktige eiere og en manager som ikke var klubben verdig. Og i motsetning til visse andre gikk han ikke til Manu eller Chelsea.

I tillegg ble vel Mascherano ett år på "på overtid". Han varslet jo at familien ville reise allerede i 2009, men at han likevel ønsket å bli i Liverpool - hvor han stort sett fungerte godt. Jeg klarer ikke å være sur og fornærmet på ham. Kult at han fikk vinne CL i år. Han hadde vel også ti ganger så mange ballberøringer som hele angrepsrakka til Manchester United til sammen.
  • sø, apr 15 2012 5:10 Svar til:

• staf
    • Topp 200
    • Registrert dato on, des 19 2007
    • Innlegg 589

Leste denne artikkelen om Mascherano og det får meg virkelig til å savne han, Hadde vært en kjekk mann å hatt i den perioden Lucas har vært langtidsskadd. http://www.guardian.co.uk/football/2012/apr/14/javier-mascherano-pep-guardiola-barcelona?CMP=twt_gu

Sitat fra Guardiola i artikkelen:

"I never expected him to give us as much as he has: his value is unimaginable," Guardiola admitted. "He has been spectacular as a player and a person. Javier Mascherano is the best signing this club has made in four years."

• sø, apr 15 2012 12:02 Svar til:

Klassespiller som var umulig og erstatte med en tilsvarende spiller, så hvorfor forsøke?

Tenkte på Benitez ord gjennom hele artikkelen: “The difference between players is not always the quality but their mentality,”.

Side 156 av 156 (2331 items) « Første ... < Forrige 152 153 154 155 156