Logg inn | Registrer | Hjelp

Javier Mascherano

Siste innlegg sø, apr 15 2012 12:02 av Anonymous. 2330 svar.
Side 1 av 156 (2331 items) 1 2 3 4 5 Neste > ... Siste »
Sorter innlegg: Forrige Neste
  • to, des 20 2007 15:55

• 23
    • Topp 50
    • Registrert dato on, des 19 2007
    • Liverpool, Merseyside
    • Innlegg 2 203

Javier Mascherano

Navn : 20.Javier Mascherano

Født : 08.06.84

Høyde : 175 cm

Vekt : 66 kg

Innkjøp :£1,5 mill (lån)

Tidligere klubber: River Plate , Corinthians og West Ham

ALT RUNDT VÅR KRIGER FRA SØR-AMERIKA FOREGÅR HER!

• to, des 20 2007 16:00 Svar til:

Re: Javier Mascherano

jeg skal overlate ansvare med å lage spillerprofiler til deg Ynwa_alonsoWinkYes

håper vi skaffer oss Mache!

• to, des 20 2007 16:01 Svar til:

• 23
    • Topp 50
    • Liverpool, Merseyside
    • Innlegg 2 203

Nei, nei , du er flink til det, fortsett å lage hvis du også vil!Big Smile

• to, des 20 2007 16:02 Svar til:

• Sir Gerrard
    • Topp 200
    • Lørenskog
    • Innlegg 629

Mascherano må kjøpes! Må si at jeg bare elsker å se lille Javier løpe rundt på banen og takleSmile

• to, des 20 2007 16:03 Svar til:

Mache er god til å takle og sterk i kroppen! Håper vi skaffer oss han til sommeren.

• to, des 20 2007 16:16 Svar til:

• strypet
    • Topp 500
    • Innlegg 387

Javier må sikres i løpet av januarvinduet. Hvis ikke kan det være en sjangs at noen andre klubber (feks. manu, chelsea, real madrid) snapper han. Det er jeg ikke villig til å risikere med tanke på at Mache er en fantastisk god spiller som vi trenger nå når Sissoko er på sitt desiderte bunnivå.

• to, des 20 2007 16:35 Svar til:

• Andypool
    • Topp 500
    • Sandnes
    • Innlegg 431

Må beholdes! Vanvittig god spiller som nesten ikke kan erstattes. Det hadde vært tragisk hvis United eller noen av de andre toppklubbene hadde hentet han istedenfor oss. Jeg kan ikke skjønne hvorfor Gillet og Hicks ikke gir penger til å kjøpe denne verdensklasse spilleren!To odr: MÅ BEHOLDES!!!!!!!!!!!!

• to, des 20 2007 21:13 Svar til:

Ja, vi må for all del ikke mist han her, jeg vil si at han er verdens beste defensive midtbanespiller. At han nøytraliserte spilleren som nettopp mottok FIFA World Player of the Year sier ganske mye..

Så, Hicks og Gilett, dra opp pengboka, jeg kan love dere at dette er en god investering.

• fr, des 21 2007 15:55 Svar til:

Javier er super(duper)god defensivt og han har vist at han kan score mål (scoret to for ArgentinaCool)

• lø, des 22 2007 18:06 Svar til:

• redthomas
    • Ikke rangert
    • Tysnes
    • Innlegg 43

Forstår ikkje helt denne "opphausinga" av Mascherano til alle tider.

I kampene han spiller, og spesielt i dag, deltar han svært lite offensivt.
    Slår alt for ofte, om ikkje hele tiden støttepasninger, noe som sinker angrepsspillet noe jævlig.

Jepp, han er konge defensivt, men ikkje god nok offensivt.

Gleder meg til Alonso er tilbake for fullt.

• lø, des 22 2007 18:19 Svar til:

• Vetlej
    • Topp 50
    • Heggedal (Asker)
    • Innlegg 2 178

Jeg er enig i at det er bra for oss offensivt å få Xabi tilbake igjen, men Mascherano er en utrolig god spiller å ha når vi skal forsvare oss, en spiller vi trenger i troppen vår, selv om jeg tror Lucas også kan klare å spille på en ganske lik måte.

• lø, des 22 2007 19:01 Svar til:

Han trenger en offensiv makker. Det har han vist lenge i sitt spill, og enda mer idag. Jeg er sikker på at Gerrard hadde fått muligheten til å score flere ganger om Alonso eller Lucas hadde spilt def. midtbane. Disse to er mye bedre til å sette igang angrepene, samtidig som at ingen av dem står tilbake for defensive kvaliteter. Mascherano er dog noe bedre på sklitaklinger. 

• lø, des 22 2007 20:31 Svar til:

Sant nok han er god defensivt, men for øyeblikket er vi ikke i en posisjon der vi skal tenke så mye på og forsvare oss. Vi trenger seier etter seier for å kunne nerme oss toppen, og jeg gleder meg til Alonso er tilbake for fullt.

Forsvar er for pyser, det er foran motstanderens mål det skjer. Jeg vil se angrepsfotball hver kamp. Vi kan begynne og tenke defensivt når motstanderen heter Milan, Barca eller noe sånt.

Synd yankeene er blakk, så vi må bruke et helt transferbudjett på en defensiv midtbanespiller. Hadde heller sett en klassespiller som vet hvor målet står. Ikke mistfortå, jeg mener vi bør kjøpe han, men det er synd vi har amatører som eier klubben og ikke skjønner vi trenger mer enn Masche for å heve oss et hakk til. Alle skjønner jo at vi ikke blir bedre av å kjøpe en spiller som allerede er i klubben. Vi trenger nytt blod, kan ikke bli stående på stedet hvil.

• lø, des 22 2007 21:50 Svar til:

• hansi
    • Topp 500
    • Innlegg 380

redthomas:
    I kampene han spiller, og spesielt i dag, deltar han svært lite offensivt

Ehh, han hadde to meget avgjørende pasninger som førte til mål i dag. (den ene riktignok resultatet av en takling, men dog..)

Mascherano må beholdes, han er ekstremt viktig for balansen i midtbaneleddet. Han minner meg litt om Hamann, en spiller du ikke alltid legger så godt merke til, men som likevel er en uvurderlig brikke i laget.

• lø, des 22 2007 21:58 Svar til:

• Andypool
    • Topp 500
    • Sandnes
    • Innlegg 431

Meget god kamp i dag. Jobber og sliter som vanlig, og viser at han er en av verdens beste defensive midtbane spiller!

Side 1 av 156 (2331 items) 1 2 3 4 5 Neste > ... Siste »