Logg inn | Registrer | Hjelp

Alberto Aquilani

Siste innlegg ma, mai 14 2012 10:09 av leakless. 3829 svar.
Side 245 av 256 (3830 items) « Første ... < Forrige 243 244 245 246 247 Neste > ... Siste »
Sorter innlegg: Forrige Neste
  • fr, jan 13 2012 22:00 Svar til:

Re: Alberto Aquilani

Noen som tror han kommer til å spille mer enn 24 kamper?
    http://liverpool.no/newspg.aspx?id=31565&zone=1
  • fr, jan 13 2012 22:34 Svar til:

Marre:
    Noen som tror han kommer til å spille mer enn 24 kamper?
    http://liverpool.no/newspg.aspx?id=31565&zone=1
    Så billig de får han. Blir jeg pissed hvis de skulle fokke det til. Nå må vi bli kvitt/ferdig med denne spilleren. Han vil tydeligvis ikke spille for oss
  • fr, jan 13 2012 22:40 Svar til:

I artikkelen på forsiden så står det at Aquilani har gjort 20 kamper for AC Milan denne sesongen. Italieneren har 12 pluss 3 kamper, altså 15 seriekamper som er det relevante tallet i forhold til de 25 kampene i kontrakten.

• fr, jan 13 2012 23:01 Svar til:

Så du vet at det kun er snakk om seriekamper, og ikke CL og italiensk cup?
  • lø, jan 14 2012 0:29 Svar til:

tredjekeeperen:

Ja, slik husker jeg det.

• lø, jan 14 2012 0:57 Svar til:

Heighway:

tredjekeeperen:

Ja, slik husker jeg det.

Vett ikke om det er en bekreftelse, men i denne saken husker jeg det samme som Heighway.

• lø, jan 14 2012 3:37 Svar til:

Vigre:

Heighway:

tredjekeeperen:

Ja, slik husker jeg det.

Vett ikke om det er en bekreftelse, men i denne saken husker jeg det samme som Heighway.

Når Heighway og Vigre husker det samme er det godt nok for meg. Og det var da som pokker...
  • lø, jan 14 2012 9:55 Svar til:

• heseir
    • Ikke rangert
    • Registrert dato to, mai 22 2008
    • Innlegg 6

Marre:
    Vigre:

Heighway:

tredjekeeperen:

Ja, slik husker jeg det.

Når Heighway og Vigre husker det samme er det godt nok for meg. Og det var da som pokker...

Har prøvd å finne noe som underbygger påstanden om at dette bare gjelder seriekamper, men det finner jeg ikke. Det jeg finner, er følgende sitat fra Aquilani, gjengitt i flere medier: "There is a buyout fee set at €6 million and it is activated after 25 games".

Fant sitatet blant annet hos Sky Sports.

• lø, jan 14 2012 13:49 Svar til:

Det gjelder ikke bare seriekampene hvis jeg husker riktig, men alle kampene Aquilani spiller. Belastningen er den samme om det er seriekamp, champions league eller cup.

• lø, jan 14 2012 15:06 Svar til:

Må bare smile overbærende med alle de naive som mente at Aquilani var noe å satse på i LFC-trøya. Spilleren er så skadeutsatt at han vil gå inn og ut av laget uten virkelig å bidra over tid - akkurat som klarsynte har hevdet hele tiden. Slike "potensielle stjernespillere" er kostbare i lønn, ødelegger kontinuiteten i laget og har lav salgsverdi. Harry Kewell kommer i samme kategorien. Man håper og håper, men det blir en uavbrutt rekke med skuffelser. Et skandalekjøp av Benitez.

Istedetfor Aquilani er vi i ferd med å spille inn Henderson som vil bli en ypperlig mann å regne med i 10-15 år. Dalglish har vurdert helt rett.

• ma, feb 13 2012 1:21 Svar til:

• runern
    • Topp 500
    • Registrert dato sø, jul 24 2011
    • Innlegg 441

Er noen her kjent med antall kamper denne spilleren har igjen før kjøpsklausulen slår inn hos Milan? Hvor mange kamper har han spilt og hvor mange har han igjen?

Kanskje noen vet hvor mange kamper det er igjen av Serie A også? :)

Og nei, jeg er for lat til å sjekke selv ;)

• ma, feb 13 2012 3:12 Svar til:

runern:

Er noen her kjent med antall kamper denne spilleren har igjen før kjøpsklausulen slår inn hos Milan? Hvor mange kamper har han spilt og hvor mange har han igjen?

Kanskje noen vet hvor mange kamper det er igjen av Serie A også? :)

Og nei, jeg er for lat til å sjekke selv ;)

ble ikke han skada igjen? eller tar jeg feil?

er også litt lat i natt ;-) bedtime

• ma, feb 13 2012 6:27 Svar til:

Aquilani ute en måned Alberto Aquilani må spille 25 kamper for AC Milan før en klausul om permanent kjøp utløses, men den nærmeste måneden må 27-åringen holde seg på sidelinjen grunnet en ankelskade. Av Frank H. Larsen - Han har smerter på grunn av en tidligere skade. Etter konsultasjon med herr Van Dijk, som tidligere har operert hans venstre ankel, besluttet vi å sette opp et program i en måned for å styrke ankelen hans, skriver AC Milan i en offisiell uttalelse. Alberto Aquilani har så langt spilt 20 kamper for AC Milan denne sesongen. 13.01.2012 19:13
  • ma, feb 13 2012 20:02 Svar til:

• Aklop
    • Topp 500
    • Registrert dato ma, jun 1 2009
    • Innlegg 379

Carragher:
    Aquilani ute en måned Alberto Aquilani må spille 25 kamper for AC Milan før en klausul om permanent kjøp utløses, men den nærmeste måneden må 27-åringen holde seg på sidelinjen grunnet en ankelskade. Av Frank H. Larsen - Han har smerter på grunn av en tidligere skade. Etter konsultasjon med herr Van Dijk, som tidligere har operert hans venstre ankel, besluttet vi å sette opp et program i en måned for å styrke ankelen hans, skriver AC Milan i en offisiell uttalelse. Alberto Aquilani har så langt spilt 20 kamper for AC Milan denne sesongen. 13.01.2012 19:13
    Blir vel 24 kamper da, og så kommer Milan til å få prutet prisen ned noen millioner. Typisk.
  • to, mar 15 2012 1:02 Svar til:

• DonFlat
    • Topp 500
    • Registrert dato fr, jan 1 2010
    • Innlegg 222

Blir bare så jævla forbanna på hele Aquilani sagaen! Fyfaen for noe jævla dritt. Så skal vi få 5-6m euro. Det er rett og slett forjævlig hele dette opplegget.
Side 245 av 256 (3830 items) « Første ... < Forrige 243 244 245 246 247 Neste > ... Siste »