Logg inn | Registrer | Hjelp

Makan til rot

Siste innlegg ma, jan 14 2008 12:22 av oyvint. 27 svar.
Side 2 av 2 (28 items) < Forrige 1 2
Sorter innlegg: Forrige Neste
  • to, jan 10 2008 22:13 Svar til:

Re: Makan til rot

virker uproft å bli enig med spilleren om lønn etc.for så se om det er penger til å faktisk kjøpe han etterpå?? blir helt latterlig spør du meg.

• to, jan 10 2008 22:18 Svar til:

• treyyy
    • Ikke rangert
    • Registrert dato on, des 19 2007
    • Innlegg 100

Noen som vet om det er startet en underskriftskampanje for å få eierne ut av klubben? Hvis ikke, noen som vet om nettsider hvor dette kan settes igang?

• to, jan 10 2008 22:21 Svar til:

Er rett å slett dritt lei de nye eierene våre... De er helt ute å kjører som treyyy skriver underskriftskampanje noen som vet? Dette er bare rot alt sammen jevla Amerikanere! 

• fr, jan 11 2008 8:45 Svar til:

• eye-con
    • Topp 150
    • Innlegg 777

Har klagd min nød ang G&H jeg også, men tror vi bør støtte opp i steden. La de få arbeidsro, lage litt mindre drama rett og slett når saker å ting havner i media og vi ikke vet 100% sikkert hva som er hva.

La de få arbeidsro, de ønsker suksess de også som alle andre, og de ønsker profitt gjennom suksess samt at de er sportsidioter. Vi kan ikke la tradisjoner styre alt, vi må se fremover. Det er nye tider og ting vil skje. Skal vi følge toppen må det bli gjort grep som ikke alle nødvendigvis er enige i til en hver tid.

Underskriftskampanje mener jeg er unødvending for å få de fjernet per dags dato, det fremmer kun mer usikkerhet blant fans og ansatte.

Prøver å være litt "sober" her..

• lø, jan 12 2008 11:11 Svar til:

• Doggie
    • Ikke rangert
    • Registrert dato sø, des 30 2007
    • Innlegg 58

eye-con:

Har klagd min nød ang G&H jeg også, men tror vi bør støtte opp i steden. La de få arbeidsro, lage litt mindre drama rett og slett når saker å ting havner i media og vi ikke vet 100% sikkert hva som er hva.

La de få arbeidsro, de ønsker suksess de også som alle andre, og de ønsker profitt gjennom suksess samt at de er sportsidioter. Vi kan ikke la tradisjoner styre alt, vi må se fremover. Det er nye tider og ting vil skje. Skal vi følge toppen må det bli gjort grep som ikke alle nødvendigvis er enige i til en hver tid.

Underskriftskampanje mener jeg er unødvending for å få de fjernet per dags dato, det fremmer kun mer usikkerhet blant fans og ansatte.

Prøver å være litt "sober" her..

Sier meg helt enig dette, folk flipper jo helt ut av engelsk sladderpresse Big Smile

• lø, jan 12 2008 11:20 Svar til:

Doggie:
     Sier meg helt enig dette, folk flipper jo helt ut av engelsk sladderpresse Big Smile

Det ikke det at vi flipper ut av sladder presse men hvis du har følgt med på Liverpool nå de siste 7-8 månedene. Så har det bare vært rot å atter rot med di nye Amerikanerne! Men men vi har alle forskjellige meninger! 

• lø, jan 12 2008 11:28 Svar til:

• Doggie
    • Ikke rangert
    • Registrert dato sø, des 30 2007
    • Innlegg 58

Hekan_så_stiligt:

Det ikke det at vi flipper ut av sladder presse men hvis du har følgt med på Liverpool nå de siste 7-8 månedene. Så har det bare vært rot å atter rot med di nye Amerikanerne! Men men vi har alle forskjellige meninger! 

Greit nok at ikke alle gjør det, men det er ganske mange som gjør det altså flipper ut over noe de har lest på nettet eller i en avis. Tror ikke det er så mange som har inside information om hva som skjer innenfor LFC organisasjon. Selvfølgelig har det vært ting som kunne vært annerledes, men det er en god del Amerikanerne skal sette seg inn i, samt bygging av stadion mm. Tror de prøver å gjøre sitt beste...Angel

• sø, jan 13 2008 1:38 Svar til:

• KopGoal
    • Topp 200
    • Trondheim
    • Innlegg 545

Nye rykter om at DIC igjen kan være aktuelle. The observer melder dette. Grunnen skal være problemer med finansieringen ny stadion.

http://observer.guardian.co.uk/sport/story/0,,2240163,00.html

• sø, jan 13 2008 2:37 Svar til:

KopGoal:

Nye rykter om at DIC igjen kan være aktuelle. The observer melder dette. Grunnen skal være problemer med finansieringen ny stadion.

http://observer.guardian.co.uk/sport/story/0,,2240163,00.html

Måtte dette være 100 % troverdig.

Slik amerikanerne har opptredd har de rett og slett lurt Moores og Co trill rundt. Måten texaneren har stjålet arvesølvet er forkastelig og utilgivelig.

Og hvor er Gillett? Han som det ble rapportert brukte å prate med spillerne og vandre blant supporterne for å snakke, lytte og lære? Har jo knapt vist seg.

Sett dere selv inn i denne situasjonen. Hvis en av oss supportere hadde investert flere milliarder i Liverpool FC, hadde vi vist oss på kamp eller ikke? Måten de har forvaltet sitt lederskap er under enhver kritikk.

Araberne var og er genuine supportere som har sett Liverpool-kamper med sjerf rundt halsen i årevis før de ble interessert i å kjøpe seg inn i klubben.

Eneste problemet er jo prisen. Araberne mente jo at prisen amerikanerne betalte var galematias. Og jeg har liten tro på at amerikanerne selger med tap.

Men det er lov å håpe. Alt er bedre enn nåværende situasjon, som åpenbart har gjort laget dårlgiere, spillerne har mistet troa og Rafa virker å ha mistet gløden.

• sø, jan 13 2008 2:53 Svar til:

• eliasar
    • Topp 25
    • Ålesund
    • Innlegg 2 992

Skal ta frem bibelen og be mine stille bønner, Trond_G.

Måtte dette være sant.Party!!!

Sameer Al Ansari

Save us!! 

• sø, jan 13 2008 3:13 Svar til:

Dette toget gikk for et år siden. Lov og håpe, men særlig realistisk er det ikke. Amerikanerne selger ikke, bortsett fra et konkursbo.

• sø, jan 13 2008 9:08 Svar til:

• tha
    • Topp 75
    • Innlegg 1 509

Greit nok, Men har de ikke penger nok til å få Pool til å bli et beste laget som de gnålet om da de kjøpte klubben har de etter min mening ikke noe valg. DIC har midlene som rafa trenger til å få Pool dit de hører hjemme som vinnere av PL.

• ma, jan 14 2008 12:22 Svar til:

Jeg er enig med at det er for mye vingling hos eierne. Det er nå avslørt at det har vært holdt hemmelig møte med Klinsmann. Hva i allverden er de driver med? De har jo her snakket om jobben Rafa har i dag. Selv om Hicks sier at det var i tilfelle Rafa skulle gå til Real Madrid, så snakker man ikke om andre, bak deres rygg på på denne måten. de har jo sagt tidligere at Rafa blir sittende, og Rafa har selv sagt at han blir og elsker denne klubben. Bort med eierne.

Side 2 av 2 (28 items) < Forrige 1 2