Logg inn | Registrer | Hjelp

Rykter og Spekulasjoner

Siste innlegg ma, mai 21 2012 19:09 av OlavE. 34234 svar.
Side 2107 av 2283 (34235 items) « Første ... < Forrige 2105 2106 2107 2108 2109 Neste > ... Siste »
Sorter innlegg: Forrige Neste
  • sø, feb 5 2012 0:19 Svar til:

• vifo
    • Topp 75
    • Registrert dato on, des 19 2007
    • Innlegg 1 791

Re: Rykter og Spekulasjoner

joe cole:
    Bassen94:
    Syns det er kjipt at vi ikke kjøpte Chamberlain når han spilte i Southampton. For en vingtype han er, og for en spiller han kommer til å bli!
    Har vært en åpenbaring så langt ihvertfall. Minner meg litt om en ung C.Ronaldo, bare uten primadonna nykkene. Mener vi heller burde prøve oss på slike type talenter, en spillere som kun har spilt akademi fotball.
    Ikke glem at Wenger er en mester i å utvikle talenter. Mange av spillerne Wenger har gjort til stjerner, ville trolig ikke blitt til noe stort hos oss, eller mange andre klubber for den del. Hvor mange spillere de siste 20-25 årene har vi kjøpt inn som tenåringer og gjort til stjerner. Ikke mange. I farten kommer jeg på Fowler, Redknapp, Macca og Owen, og om jeg ikke tar feil var det kun Redknapp vi hentet utenfra. Ta det samme regnestykket hos Wenger, og du skjønner hvor landet ligger.
  • sø, feb 5 2012 0:33 Svar til:

vifo:
    joe cole:
    Bassen94:
    Syns det er kjipt at vi ikke kjøpte Chamberlain når han spilte i Southampton. For en vingtype han er, og for en spiller han kommer til å bli!
    Har vært en åpenbaring så langt ihvertfall. Minner meg litt om en ung C.Ronaldo, bare uten primadonna nykkene. Mener vi heller burde prøve oss på slike type talenter, en spillere som kun har spilt akademi fotball.
    Ikke glem at Wenger er en mester i å utvikle talenter. Mange av spillerne Wenger har gjort til stjerner, ville trolig ikke blitt til noe stort hos oss, eller mange andre klubber for den del. Hvor mange spillere de siste 20-25 årene har vi kjøpt inn som tenåringer og gjort til stjerner. Ikke mange. I farten kommer jeg på Fowler, Redknapp, Macca og Owen, og om jeg ikke tar feil var det kun Redknapp vi hentet utenfra. Ta det samme regnestykket hos Wenger, og du skjønner hvor landet ligger.
    Forstår det slik at Wenger slipper innpå 18 åringer på a-laget for tiden. Sterling er vel 18 nå. Hvorfor ikke bruke ham på a-laget?
  • sø, feb 5 2012 0:39 Svar til:

Craig Johnston:
    vifo:
    joe cole:
    Bassen94:
    Forstår det slik at Wenger slipper innpå 18 åringer på a-laget for tiden. Sterling er vel 18 nå. Hvorfor ikke bruke ham på a-laget?
    han ble 17 år, 8. desember
  • sø, feb 5 2012 1:08 Svar til:

Sterling er nesten to år yngre enn Chamberlaine.
  • sø, feb 5 2012 1:52 Svar til:

• Vetlej
    • Topp 50
    • Heggedal (Asker)
    • Innlegg 2 178

andreasinho:
    Craig Johnston:
    vifo:
    joe cole:
    Bassen94:
    han ble 17 år, 8. desember
    Vi har jo f.eks. hentet Jordan Ibe, hadde han blitt i Wycombe kunne han fort ha spilt like mange kamper som Chamberlain i ligasystemet om et års tid. Jeg mener dog det er bedre å snappe han opp for ₤1m nå enn å betale ₤5m on et år.
  • sø, feb 5 2012 9:50 Svar til:

Vi burde låne ut flere av talentene vi har dersom de skal bli noe for oss i framtida. De utvikler seg mer av å for eksempel spille i Championship enn å spille reservelagsfotball.
  • sø, feb 5 2012 10:40 Svar til:

• RaNaR
    • Topp 25
    • Registrert dato ti, nov 16 2010
    • Hamar
    • Innlegg 4 812

Det aller beste hadde vært å låne ut stjernene våre til klubber som allerede spiller i Premier League, og at de klubbene kan love at spilleren får spilletid.
  • sø, feb 5 2012 11:00 Svar til:

RaNaR:
    Det aller beste hadde vært å låne ut stjernene våre til klubber som allerede spiller i Premier League, og at de klubbene kan love at spilleren får spilletid.

Helt enig! Re: Wilshire, cleverly, welbeck, sturrige, onuah(?).

Kan samtidig nevne Shelvey i blackpool, stor fremgang på den korte stunden han var der. Selv om han ikke har blomstret i liverpool-trøya siden han kom tilbake.

• sø, feb 5 2012 11:58 Svar til:

Babyolje:

RaNaR:

Helt enig! Re: Wilshire, cleverly, welbeck, sturrige, onuah(?).

Kan samtidig nevne Shelvey i blackpool, stor fremgang på den korte stunden han var der. Selv om han ikke har blomstret i liverpool-trøya siden han kom tilbake.

Og hvor mye spilletid har Shelvey fått? Håper han blir sendt på lån tilbake til Blackpool

• ti, feb 7 2012 16:56 Svar til:

• Iro9
    • Topp 100
    • Registrert dato lø, jun 14 2008
    • Liverpool, Merseyside
    • Innlegg 1 436

http://www1.skysports.com/football/news/11866/7493114/Jovetic-eyes-English-move

• ti, feb 7 2012 17:42 Svar til:

• OlavE
    • Topp 25
    • Kristiansund
    • Innlegg 3 289

Iro9:

Dette er en spiller som bør følges med argusøyne av Liverpool. Trolig en av de aller mest spennende spillerne på det europeiske markedet. Hadde vært en fantastisk forsterkning.

• ti, feb 7 2012 17:43 Svar til:

• jan0889
    • Topp 10
    • Kristiansand
    • Innlegg 8 408

Iro9:

Husker han var ett jækla bra tallent for 2 år siden ca.. men hørt lite om han i det siste. stangert? noen som følger med?
  • ti, feb 7 2012 17:51 Svar til:

• Iro9
    • Topp 100
    • Liverpool, Merseyside
    • Innlegg 1 436

17 kamper og 12 mål, ekstremt intelligent og teknisk briljant. Var ute hele fjoråret grunnet en skade lignende den Lucas pådro seg. Jovetic var vel den mest spennende spilleren i Europa for 2 år tilbake og jeg husker godt hvordan han herjet mot oss i CL 

• ti, feb 7 2012 17:52 Svar til:

• Iro9
    • Topp 100
    • Liverpool, Merseyside
    • Innlegg 1 436

OlavE:

Iro9:

Dette er en spiller som bør følges med argusøyne av Liverpool. Trolig en av de aller mest spennende spillerne på det europeiske markedet. Hadde vært en fantastisk forsterkning.

Ja, han ville vært en helt ekstrem forsterkning. 

• ti, feb 7 2012 17:53 Svar til:

• OlavE
    • Topp 25
    • Kristiansund
    • Innlegg 3 289

jan0889:
    Husker han var ett jækla bra tallent for 2 år siden ca.. men hørt lite om han i det siste. stangert? noen som følger med?

Han var ute hele fjorårssesongen med korsbåndsskade. Har kommet sterkt tilbake denne sesongen med 12 mål på 17 kamper for Fiorentina i Serie A. Er den angriperen jeg helst ville hatt om jeg skulle valgt. Klart mer intersssant enn Podolski, Giroud, Remy, Soldado og i allefall Bent og Defoe.

Side 2107 av 2283 (34235 items) « Første ... < Forrige 2105 2106 2107 2108 2109 Neste > ... Siste »