Logg inn | Registrer | Hjelp

Rykter og Spekulasjoner

Siste innlegg ma, mai 21 2012 19:09 av OlavE. 34234 svar.
Side 256 av 2283 (34235 items) « Første ... < Forrige 254 255 256 257 258 Neste > ... Siste »
Sorter innlegg: Forrige Neste
  • on, sep 8 2010 14:26 Svar til:

Re: Rykter og Spekulasjoner

Uten at dette er veldig relevant for Liverpool synes det nå klart at Gerard Houllier signerer som manager for Aston Villa i ettermiddag.

• on, sep 8 2010 15:02 Svar til:

GaryMacca:

Uten at dette er veldig relevant for Liverpool synes det nå klart at Gerard Houllier signerer som manager for Aston Villa i ettermiddag.

Meget spesielt, tror ikke dette blir et så veldig vellykket managerbytte for Villa.
  • on, sep 8 2010 15:13 Svar til:

Houllier har erfaring så det holder, også i Premier League.

Jeg er allikevel overrasket over at Villa ansetter en 63 år gammel mann, som forlot Premier League for seks år siden og ikke har vært i manageryrket de tre siste sesongene.

• on, sep 8 2010 15:17 Svar til:

Ja visst har Houllier Premier League erfaring, problemet er som du sier at han ikke har trent noe lag på 3 år. Alderen hans taler også veldig i mot, og Villa kan fort bli offer for en "mett" manager. 

• on, sep 8 2010 17:25 Svar til:

• proffen
    • Topp 150
    • Registrert dato fr, mai 23 2008
    • Innlegg 957

Da burde vel det samme gjelde for Hodgson,Ferguson og Wenger som er i samme alder. Erfaringen til Houllier er der, og jeg tror ikke evnene blir borte selv om du har vært borte fra treneryrket i tre år. Han avsluttet vel sitt engasjement i Lyon med seriemesterskap om jeg ikke husker feil.

• on, sep 8 2010 18:42 Svar til:

• ReK
    • Ikke rangert
    • Registrert dato on, des 19 2007
    • Innlegg 21

GaryMacca:

Ser ut til at det blir inflasjon av tidligere Liverpool-aktører i Villa, dersom det stemmer at Houllier ønsker Phil Thompson, Dietmar Hamann og Gary McAllister med seg i klubben i tillegg til Kevin MacDonald.

Hvor mye Houllier har å tilføre er jeg dog usikker på... 

• on, sep 8 2010 18:45 Svar til:

Eleven:

Ja visst har Houllier Premier League erfaring, problemet er som du sier at han ikke har trent noe lag på 3 år. Alderen hans taler også veldig i mot, og Villa kan fort bli offer for en "mett" manager. 

Ja, fotballspillere blir ubrukelige når de passerer 30 og managere blir ubrukelige når de passerer 60.Wink

Jeg skjønner meg ikke på dette fokuset på alder, skulle tro vi hadde lært av å ha avskrevet Hyypia 5 år for tidlig og kanskje (forhåpentligvis) Hodgson 10 år for tidlig.

• on, sep 8 2010 18:46 Svar til:

Warnock, Heskey og Brad Friedel.

regne reunion for tidlig årtusen skiftet nede i Birmingham hehe.

men fra spøk til revolver:

Houllier tror jeg personlig kan være en god mann for AV. erfaring har han nok av og er kjent med PL. om det blir en brak suksess er annen ting, Villa virker ikke å satse all verden i disse dager og konkurransen hardner på øvre halvdel av tabellen. 

• on, sep 8 2010 18:51 Svar til:

BreadAndButter:

Eleven:

Ja, fotballspillere blir ubrukelige når de passerer 30 og managere blir ubrukelige når de passerer 60.Wink

Jeg skjønner meg ikke på dette fokuset på alder, skulle tro vi hadde lært av å ha avskrevet Hyypia 5 år for tidlig og kanskje (forhåpentligvis) Hodgson 10 år for tidlig.

Her var det vel først og fremst fokusert på alder, i kombinasjon av en del andre ting.

Avskrevet Hyypia 5 år for tidlig? Mener du at han burde spilt i Liverpool fem år til?

Jeg registrerte forøvrig at Hyypia var tilbake i startoppstillinga til Leverkusen i forrige Bundesligarunde, en kamp Leverkusen fikk 6(!) mål i sekken på hjemmebane mot Borussia M'Gladbach.

• on, sep 8 2010 18:57 Svar til:

GaryMacca:

Her var det vel først og fremst fokusert på alder, i kombinasjon av en del andre ting.

Det er greit og en diskusjon jeg kan være med på.

GaryMacca:

Avskrevet Hyypia 5 år for tidlig? Mener du at han burde spilt i Liverpool fem år til?

Hyypia ble avskrevet de siste årene sine i Liverpool, det er det jeg først og fremst tenker på. Men at jeg mener at Sami burde fått forlenget med Liverpool et par år til er ingen hemmelighet.

GaryMacca:

Jeg registrerte forøvrig at Hyypia var tilbake i startoppstillinga til Leverkusen i forrige Bundesligarunde, en kamp Leverkusen fikk 6(!) mål i sekken på hjemmebane mot Borussia M'Gladbach.

Slikt skjer ikke med spreke unggutter i forsvar?

• on, sep 8 2010 19:17 Svar til:

BreadAndButter:
    Hyypia ble avskrevet de siste årene sine i Liverpool, det er det jeg først og fremst tenker på. Men at jeg mener at Sami burde fått forlenget med Liverpool et par år til er ingen hemmelighet.

Jeg mener Hyypia hadde begrenset med muligheter for å få spille et betydelig kamper for Liverpool, men jeg hadde allikevel ikke hatt noe i mot om han hadde takket ja til å forlenge kontrakten sin.

BreadAndButter:
    Slikt skjer ikke med spreke unggutter i forsvar?

Jo, det skjer til stadighet. Å ha en backrekke bestående av kun unggutter mener jeg på generelt grunnlag ikke er smart.

• on, sep 8 2010 20:11 Svar til:

• Ketil
    • Topp 100
    • Registrert dato to, feb 5 2009
    • Trangvik
    • Innlegg 1 161

Ja Houllier til Villa blir interessant, ser det er en del med lite tro på prosjektet, vi får holde Villa godt bak oss da.Tongue Tied

• on, sep 8 2010 21:15 Svar til:

Ketil:

Ja Houllier til Villa blir interessant, ser det er en del med lite tro på prosjektet, vi får holde Villa godt bak oss da.Tongue Tied

Dersom vi ikke holder Villa bak oss tror jeg sesongen vil bli en skuffelse.

Angående skepsis til det antatte prosjektet i Villa; jeg ville i utgangspunktet foretrukket Houllier som manager fremfor Martin O'Neill. Mitt største spørsmåltegn ved ansettelsen er at Houllier har vært en stund borte fra gamet, har vært enda lengre borte fra Premier League og at han har passert middagshøyden og noe av den nødvendige "sulten" er borte.

Erfaringsmessig står han også for en noe defensivt orientert fotball, der mye er basert på å ligge kompakt og satse på kontringsfotball. Et av Liverpools største problemer under Houllier var at vi uhyre sjelden klarte å snu kamper vi havnet bak i målprotokollen. Spesielt på bortebane lukter dette lite poeng.

• fr, sep 10 2010 15:38 Svar til:

GaryMacca:

Ketil:

Dersom vi ikke holder Villa bak oss tror jeg sesongen vil bli en skuffelse.

Angående skepsis til det antatte prosjektet i Villa; jeg ville i utgangspunktet foretrukket Houllier som manager fremfor Martin O'Neill. Mitt største spørsmåltegn ved ansettelsen er at Houllier har vært en stund borte fra gamet, har vært enda lengre borte fra Premier League og at han har passert middagshøyden og noe av den nødvendige "sulten" er borte.

Erfaringsmessig står han også for en noe defensivt orientert fotball, der mye er basert på å ligge kompakt og satse på kontringsfotball. Et av Liverpools største problemer under Houllier var at vi uhyre sjelden klarte å snu kamper vi havnet bak i målprotokollen. Spesielt på bortebane lukter dette lite poeng.

Villa har lenge vært et kontringslag, men flere gode bakromsspillere, så jeg tror ikke Houlliers Villa vil se veldig annerledes ut enn det Villa vi har sett i senere år.

Villa her et brukbart lag, men heller ikke mer, og vil normalt ligge fra 6 til 10 på tabellen.

• fr, sep 17 2010 10:19 Svar til:

• KopLad
    • Topp 50
    • Registrert dato sø, mai 18 2008
    • Kristiansand
    • Innlegg 2 489

http://www.ghanasoccernet.com/2010/09/liverpool-chasing-ghana-defender-vorsah/

Hva med Vorsah inn, Kyrgiakos og Skrtel ut. Carragher, Agger, Vorsah, Wilson og Ayala som stoppere neste sesong hehe.

Side 256 av 2283 (34235 items) « Første ... < Forrige 254 255 256 257 258 Neste > ... Siste »