Logg inn | Registrer | Hjelp

The Financial Situation at Liverpool Football Club

Siste innlegg lø, mai 22 2010 18:03 av Heighway. 21 svar.
Side 2 av 2 (22 items) < Forrige 1 2
Sorter innlegg: Forrige Neste
  • ma, okt 19 2009 0:13 Svar til:

Re: The Financial Situation at Liverpool Football Club

Shabina:

SuperEnga:

Mark12Gonzales:
    Er dette et helt normalt søndagsrykte, eller er situasjonen i klubben SÅ dårlig?

Jeg tror nok dette er typisk tabloid å prøve å svartmale situasjonen totalt. Dog er det kanskje grunn til å frykte Torres exit hvis vi skulle feile i å kvalifisere oss for CL. Gerrard tror jeg derimot ikke forlater oss og hvertfall ikke for en engelsk klubb.Mascherano  er jeg temmelig sikker på at han forlater oss i januar eller til sommern.

Vis Mascherano stikker til barca så bør vi gå for å kjøpe Hamsik ..Han er jo helt vil i serie A for tiden :D 

Kommer an på om det finnes noen penny å handle for eller rettere sagt, om disse vil bli frigitt ved et Mascherano salg.

• ma, okt 19 2009 0:42 Svar til:

• Joffa
    • Topp 500
    • Registrert dato on, jan 23 2008
    • Trondheim
    • Innlegg 248

Nå sier jeg noe som sikkert mange synes er upopulært, men det at alle stoler blindt på det ShareLFC sier synes jeg er en veldig stor uting! Ja, deres plan om at fans skal styre og eie LFC er meget god, men samtidig så burde folk være så pass oppegående og kritisk at de forstår at ShareLFC også har en agenda. Ved å svartmale LFC økonomiske situasjon, og egentlig bare motarbeide de som per dags dato eier klubben så håper de på å få flere medlemmer til å støtte dem og donere pengre til ShareLFC slik at de fortere kan ta over klubbe. Selv om det selvsagt er noe sannhet i det de sier så synes jeg at man burde være minst like kritisk til de "faktaene" som ShareLFC presenterer som vi er til H&G. 

Jeg er kjempe positiv til at LFC blir eid av supporterne, men inntil ShareLFC har nok penger og støtte bak seg til å faktisk gjennomføre deres prosjekt så synes jeg de burde holde seg for god til å hele tiden snakke så negativt om klubben og dens økonomi.  Per dags dato har vi ingen reelle alternativer til H&G, og denne konstante kritikken mot LFC er etter min mening en del av problemet til at klubben gjør det så dårlig, og at vi aldri kommer oss fremover og videre!

• ma, okt 19 2009 0:47 Svar til:

Joffa:

Jeg er kjempe positiv til at LFC blir eid av supporterne, men inntil ShareLFC har nok penger og støtte bak seg til å faktisk gjennomføre deres prosjekt så synes jeg de burde holde seg for god til å hele tiden snakke så negativt om klubben og dens økonomi. 

For all del, men om de snakker negativt om de nevnte ting så forsøker de ihvertfall å gjøre noe med det i motsetning til oss her inne, vi klager daglig på de samme tingene.

• sø, nov 29 2009 2:00 Svar til:

• SubGud
    • Ikke rangert
    • Registrert dato on, des 19 2007
    • Innlegg 43

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1231772/EXCLUSIVE-Fernando-Torres-wanted-Manchester-Citys-sheikhs--Liverpool-fear-losing-star-striker-50m-swoop.html

Jeg så denne artikkelen her. Å gjett hvor vondt jeg har i magen! Ha ha ha. Trodde jeg skulle dette av stolen da jeg leste dette. 

Sitat " But missing out on the Champions League altogether would cause real problems and with Torres unlikely to be happy if not playing in Europe's premier club competition, the door is open to the type of deal talked about when the oil-rich Abu Dhabi billionaires first took over at Eastlands in August 2008." sitat slutt.

Greit nok at vi har svak økonomi, men vi er **** ikke i ferd med å gå konkurs! Det finnes ikke et bevis for det! Ingen dokumenter, ingenting utenom alle synserne som leser i disse spekulative avisene hvor fælt det står til i Liverpool FC og at snart må storspillerne selges.

Jeg tror ikke ting er så jævlig som enkelte her inne mener og som avisene skriver. Greit nok at vi ikke har MASSE MASSE penger, men vi er langt fra konk. Akkurat signert rekordavtale i sponsing, utvidet det kommersielle masse.

Aldri noe som er som en god latter! God natt1 :)

YNWA

• fr, mai 21 2010 11:24 Svar til:

The healthy, the sick and the subsidised: how England's top teams' finances stack up. Click on the fullscreen option below to get a full rundown

http://www.guardian.co.uk/football/2010/may/19/premier-league-finances

(trykk på Fullscreen modus for å få oversikten lesbar)

Her er en finansiell oversikt for Premier League der ting sammenlignes klubbene i mellom.

Liverpool
    turnover £185mill
    wages £103mill
    Debts £394mill

• fr, mai 21 2010 13:10 Svar til:

• Xar
    • Topp 50
    • Registrert dato on, des 19 2007
    • Kristiansand
    • Innlegg 2 374
    • Moderator

Legg merke til Rick Parrys lønn, forkastelig er det eneste rette ordet.

Xar

• lø, mai 22 2010 18:03 Svar til:

XAR:

Legg merke til Rick Parrys lønn, forkastelig er det eneste rette ordet.

Xar

Endelig så leder vi noe : Highest Paid Director/ League Champions; -Rick Parry!

da blir det: Ballong, Buss, Skader, Mandager, Overfølsomhet, Uflaks, Aske og Fallskjermer som summerer opp 2009-10 sesongen.

Side 2 av 2 (22 items) < Forrige 1 2