Logg inn | Registrer | Hjelp

Hvorfor sitter folka på the kop?

Siste innlegg on, aug 27 2008 20:21 av RedScouser. 20 svar.
Side 2 av 2 (21 items) < Forrige 1 2
Sorter innlegg: Forrige Neste
  • ma, aug 25 2008 1:46 Svar til:

• hylet
    • Topp 150
    • Registrert dato fr, jun 6 2008
    • Liverpool
    • Innlegg 931

Re: Hvorfor sitter folka på the kop?

Trond! hylet er meg - Jon fra Kop bend!
  • ma, aug 25 2008 12:12 Svar til:

• trondbue
    • Ikke rangert
    • Registrert dato on, des 19 2007
    • Innlegg 32

Snart kommer jeg over og da skal det **** meg bli stemning :-)

Jon jeg vet veldig godt det som skjedde i 89 på Hillsborough, men det går fortsatt ann å lage veldig bra stemning uten å måtte stå tett oppå hverandre.... Bare se på semifinale kampene i champions league som har vært de siste årene :-)

Men jeg mener at folk som regel nå er "bortskjemt" og kun gidder å lage liv i de aller største kampene. Laget trenger også støtte mot "mindre lag som "Boro", Sunderland osv...... De kampene blir ikke vunnet av seg selv.......

Men at det er så mange "turister" på mange av kampene må vel også ta litt av skylden for dette.....

Vi ses vel når jeg kommer over. Drar fredag 12. september og blir i 9 dager

JFT 96

• ma, aug 25 2008 12:52 Svar til:

• hylet
    • Topp 150
    • Registrert dato fr, jun 6 2008
    • Liverpool
    • Innlegg 931

Joda Trond! Klart man kan skape steming fremdeles, men den er ikke like impulsiv og takfast som før 1994. Og selv om det er på trappene i europa: Det vil aldri bli ståtribune hos LFC ever again! Og det er jo på grunn av en ting. Men stemning kan fremdeles lages og det skjer kun ved store kamper. Og helt enig, for mange nordmenn og andre turister på denne tribundelen hjelper overhodet ikke på stemingen. Ved sesongavslutnningen mot City fikk det utrolig spoørsmålet om jeg gadd å sende opp kameret til de fem rader opp slik at de kunne ta bildet av to stykker stå på Kop. Hvilket er helt greit - hvis det ikke skjer midt i andre omgang og de røde har ballen i angrep mot Kop end! Da gremmes jeg!!!
  • ma, aug 25 2008 13:22 Svar til:

hylet:
    Ved sesongavslutnningen mot City fikk det utrolig spoørsmålet om jeg gadd å sende opp kameret til de fem rader opp slik at de kunne ta bildet av to stykker stå på Kop. Hvilket er helt greit - hvis det ikke skjer midt i andre omgang og de røde har ballen i angrep mot Kop end! Da gremmes jeg!!!

At folk ikke eier skam i livet!!!??!

• ma, aug 25 2008 14:15 Svar til:

hylet:
    Seriøst? 96 sjeler og dets familie er skamgjort til de grader, og det av en som med stor sannsynlighet kaller seg en rød supporter. Ett ord til deg: Hillesborough... Fytte rakkern!

Stod på The Kop den kvelden mot Arsenal, det mest vannvittige jeg har vært med på noen gang.

Når vi først er inne på Youtube...http://www.youtube.com/watch?v=VxFjTdP5gus&feature=related, og dette er fra TV bildene...

Fra tribunene:http://www.youtube.com/watch?v=iTVJ825OC5E

• on, aug 27 2008 20:21 Svar til:

hylet:
    Seriøst? 96 sjeler og dets familie er skamgjort til de grader, og det av en som med stor sannsynlighet kaller seg en rød supporter. Ett ord til deg: Hillesborough... Fytte rakkern!

Hva mente du med inlegget? Var det rettet mot meg?

Side 2 av 2 (21 items) < Forrige 1 2