Logg inn | Registrer | Hjelp

Er Parry ikke dyktig nok ?

Siste innlegg fr, aug 1 2008 10:17 av Carragher. 21 svar.
Side 2 av 2 (22 items) < Forrige 1 2
Sorter innlegg: Forrige Neste
  • on, jul 30 2008 23:52 Svar til:

Re: Er Parry ikke dyktig nok ?

Jeg mener å huske Theo var arsenal-fan jeg, men mulig jeg tar feil. Uansett virker det å være bred enighet om at Parry er udugelig. Kan godt hende dette er sant, men jeg tror egentlig ikke så veldig mange har innsikt nok til å kunne fastslå dette. Når det gjelder Barry er det helt greit vi ikke kjøper ham til den prisen de forlanger, da den er for høy i mine øyne. Barry er en god spiller og ville kanskje kunne gjort det litt bedre enn Alonso, men ikke nok til å retferdigjøre differansen i salgsummer dem imellom som har versert i media.  

• to, jul 31 2008 0:26 Svar til:

Det handler ikke om Parry er dyktig eller ikke.

Det er dessverre slik at Aston Villa ikke har panteautomat for alle tomflaskene Parry tilbyr dem for deres beste spiller.

Det som er trist er at Liverpool FC ikke har fått med seg at man de siste 20 årene har måttet betale overpris for engelske spillere. Men så er det den type spillere som gir deg ligagullet.

Synd at ikke Barry kommer, selv om en gibort-pris for Alsono hadde vært en bitter pille å svelge. Kanskje blir Barry rød allerede i januar evt. sommeren 2009.

• to, jul 31 2008 9:36 Svar til:

Om 10 år har SteveG tatt over jobben til Parry.

• to, jul 31 2008 11:47 Svar til:

R. Parry kan ikke ta skylden for alt galt som skjer i Liverpool, men han har ansvaret. Personelig hadde jeg sett enn annen til å lede Liverpool. Mange kandidater. Mye turbolens de siste årene og mye kunne vært løst på en annen måte. Men hadde ikke D.R. Moores vært så grådig, kunne mye vært anderledes. Uansett tror jeg Hicks har rett i mya av kritikken av R. Parry.
  • to, jul 31 2008 23:43 Svar til:

• Molby
    • Ikke rangert
    • Registrert dato on, jun 25 2008
    • Innlegg 16

Rick Parry er en skandale i to sko. Han må byttes ut med en mer effektiv og mindre selvopptatt person.

• fr, aug 1 2008 10:05 Svar til:

• Kdlnor
    • Topp 500
    • Registrert dato on, des 19 2007
    • Innlegg 268

Ingen her vet hva som skjer i de forskjellige overgangssakene, så jeg føler at Parry får utrolig mye pepper uten at man vet med sikkerhet hva som er årsaken til at overgangene drøyer. Husk at det er begrenset hva Parry kan få til, dersom viljen fra eierne til å sprøyte inn kapital er minimal. Det må hele tiden da inngås avtaler med bankene og stilles garantier i øst og vest før man får på plass finansiering. Dette tar selvsagt tid med 2 eiere som ikke har nok fri kapital til at de kan stille nødvendige garantier til enhver tid. Sier ikke at Parry er perfekt, men det høres ut som om enkelte gir Parry all skyld dersom en overgang drar ut i tid eller går i vasken.

• fr, aug 1 2008 10:17 Svar til:

Riktig.

Vi har åpenbart begrensede transfermidler denne sommeren (må selge for å kjøpe), selv om vi ikke skal grine på nesa over pengene dersom Barry går i boks ved siden av Keane.

For øvrig har klubben gjort det vanskelig for seg ved å sikte etter andre klubbers absolutte nøkkelspillere. Keane gikk likevel glatt, men det var mest fordi Spurs ikke hadde soltg Berbatov enda (her var altså LFC og Parry raskere enn ManU).

Barry er for Villa det StevieG er for oss (husker noen fortsatt de Chelsea-greiene?) Man kan ikke klandre noen hos oss så lenge spillerens klubb ikke vil selge. Da kan man jo si at Mourinho/Kenyon er ineffektive siden de ikke greide å signe Gerrard.

Trolig har Keane og Barry vært Rafas hovedtransfermål i sommer. Får vi dem begge har vi oppnådd alt vi ønsket og da kan jo ingen henges.

Slike ting som dette skjedde før i tiden også, men da hørte vi ikke om dem. Internett har skylda.

Side 2 av 2 (22 items) < Forrige 1 2