Robbie Hood:
Problemet er å få 90.000 til og fra stadion. Bystyret har vel funnet ut at ca 60.000 er det meste vi kan klare før det blir totalt kaos.
90.000 høyres veldig mykje ut. Med fokus på The Kop, så vil The Kop komme meir til sin rett dess mindre stadionet er. Jo større stadion, jo mindre "liv". Camp Nou er ein stor og fin stadion, men ikkje all verdens med stemning der. Dei klager også på Old Trafford. Det er nok ein vanskelig balansegang å finne "rett" antall seter.
Syns forøvrig det er snodig å lese supporterne sin nesten unisone klagesang over det potensielt nye stadionet. Sjarmløs, stygg, for lite seter, for mange seter, det meste er feil. Muligens litt storforlangende? Eg setter min lit til at klubben og eierne klarer å vurdere kva som er best for klubben. Tenk å få ein ny stadion med 60.000 seter! Det vil vere eit gedigent økonomisk løft, som vil føre til at vi henger med dei beste økonomisk. Men er vi fornøgd? Nix!
Det er litt det samme når det gjelder nye spillere. Kvifor ikkje kjøpe alle dei beste spillerne i verden? Eller iallefall alle dei som blir dei beste om 1-2 år?
Ny stadion blir flott, og eg gleder meg til framtida med Pool!