Logg inn | Registrer | Hjelp

Ny stadion?

Siste innlegg ti, mai 8 2012 20:50 av Kenny Dalglish. 355 svar.
Side 22 av 24 (356 items) « Første ... < Forrige 20 21 22 23 24 Neste >
Sorter innlegg: Forrige Neste
  • to, jan 19 2012 13:03 Svar til:

Re: Ny stadion

Fysio82:

martyh:

sandlandffs:
    martyh:
    Når det først snakkes om å bygge en ny stadio. Hvorfor ikke bygge til 90 000 plasser og ha like stor stadio som Barca?
    Nå vet jeg ikke om dette var ironisk, men går utifra det, så hehe. Jeg håper på en samlet Kop, på en av kortsidene, noe alâ slik det er på Anfield. hvor det er en "vegg" eller mellomrom, kall det hva du vil, som skiller langsidene fra kortsidene, som dog kan fjernes for videre utbygging. tomme seter på stadioner rundt om i verden er det nok av, håper ikke vi også bygger en!

Var å så på Liverpool- Stoke i helga (Uheldigvis) Og hele stadion var fylt mot et dritt lag som Stoke. Og jeg snakka med noen Scousere på resturant som sa de bare så på kamp hvert 2. år eller hvert 3. år. fordi det var helt umulig for dem å få billetter. http://liverpool.no/storypg.aspx?id=10329&zone=1&parentzone=0. Det står at det er 40 000 Scousere som har søkt om sesongbilett som ikke får det. Dette var i 2007 men vil tro at de so ville ha sesong billett da også vil ha det idag. Altså for å gjøre regnestykket for deg så er det totalt 80. 000 som vil ha sesong billett og burde det ikke være noe problem å fylle opp de resterende 10 000 hvis alle skal ha sesong billett.. Så noen tom Anfield på kamp må du se lenge etter Wink

vel du har helt rett i at det er vansklig å få sett kamper i liverpool jeg har sett 5 kamper (har medlemskap) så langt siden september og har billett til united kampen. og jeg har sloss for hver billett. de jeg kjenner her har sett mye mindre enn meg. de fleste kjøper billetter av familie eller venner (som har sesong billett) som da ikke kan gå. tror vi fint kunne hatt 65000 seter og fremdeles hatt full stadion. med over 70.000 og vi vil ha det som united og everton hvor det faktisk er mulig å gå opp til billett luka på stadion hvilken som helst dag i uka og plukke opp et par billetter.

Mener du det er så enkelt på old trafford at man bare kan kjøpe billett i luka?
  • to, jan 19 2012 14:28 Svar til:

amentia:

Profeten:

Et kjipt stadion, a'la Arsenal og Bolton, vil ikke gjenspeile klubbens unike posisjon i verdensfotballen, eller gjøre oss mer gjenkjennelige enn andre profil- og sjelløse klubber som Manchester City, Stoke, Arsenal eller Bolton.

Greit nok at City er en klubb nesten uten sjel (selv om de lett overgår en annen klubb fra samme by), men å påstå at Stoke, Arsenal og Bolton er klubber uten sjel synes jeg i beste fall blir en svært drøy påstand. Spillere som Sir Stanley Matthews, Gordon Banks og Peter Shilton er eksempler på legender som har mange kamper for Stoke på gamle ærverdige Victoria Ground, mens Nat Lofthouse spilte over 450 ligakamper for Bolton på 40-, 50- og 60-tallet da hjemmebanen deres het Burnden Park. At Arsenal er en gammel storklubb med historisk sus er det vel unødvendig å forklare, men vi kan vel si så mye som at etter at fotballen startet opp igjen etter første verdenskrig, er de den eneste klubben som ALDRI har rykket ned fra øverste nivå i England...

Greit, det er historisk sus over dem.Tror man skal slite med å finne en eneste klubb i England som ikke kan komme opp med noe som minner om stolthet i historien sin. Men jeg synes likevel at klubbene jeg nevnte i dag fremstår som både profil-og sjelløse.
  • to, jan 19 2012 14:35 Svar til:

• Mori 19
    • Topp 75
    • Registrert dato on, des 19 2007
    • Engerdal
    • Innlegg 1 612

Vi kommer helt sikkert til og ta med oss viktige elementer fra dagens Anfield til ny stadio i parken.
    Leste en artikel fra the telegraph i dag, at vi kom til og ha ett the kop med kun en etasje i den nye stadioen, selv om vi gikk for "Parry-bowl" altså den blir litt endret ut fra det opprinnelige.

Vi kommer sikkert til og flytte med oss Shankly statuen, Paisley og Shanley gates og Liverpool - memorial for Hillsborough ofrene til det nye stadionet. Tror dette blir bra jeg

http://www.telegraph.co.uk/sport/football/picturegalleries/9020083/New-Anfield-Liverpools-new-stadium-in-Stanley-Park-in-pictures.html

• to, jan 19 2012 21:40 Svar til:

• martyh
    • Topp 500
    • Registrert dato on, des 29 2010
    • Tønsberg
    • Innlegg 361

malhen:
    martyh:

sandlandffs:
    martyh:
    Når det først snakkes om å bygge en ny stadio. Hvorfor ikke bygge til 90 000 plasser og ha like stor stadio som Barca?
    Nå vet jeg ikke om dette var ironisk, men går utifra det, så hehe. Jeg håper på en samlet Kop, på en av kortsidene, noe alâ slik det er på Anfield. hvor det er en "vegg" eller mellomrom, kall det hva du vil, som skiller langsidene fra kortsidene, som dog kan fjernes for videre utbygging. tomme seter på stadioner rundt om i verden er det nok av, håper ikke vi også bygger en!

Var å så på Liverpool- Stoke i helga (Uheldigvis) Og hele stadion var fylt mot et dritt lag som Stoke. Og jeg snakka med noen Scousere på resturant som sa de bare så på kamp hvert 2. år eller hvert 3. år. fordi det var helt umulig for dem å få billetter. http://liverpool.no/storypg.aspx?id=10329&zone=1&parentzone=0. Det står at det er 40 000 Scousere som har søkt om sesongbilett som ikke får det. Dette var i 2007 men vil tro at de so ville ha sesong billett da også vil ha det idag. Altså for å gjøre regnestykket for deg så er det totalt 80. 000 som vil ha sesong billett og burde det ikke være noe problem å fylle opp de resterende 10 000 hvis alle skal ha sesong billett.. Så noen tom Anfield på kamp må du se lenge etter Wink

Så vidt jeg har forstått er det nettopp en altfor stor prosentandel av sesongbilletter som fører til ledige seter. Man selger billetter på forskudd uten noen garanti for at man faktisk kan gå på disse kampene. Man selger sesonbilletter til personer som ikke engang bor i England. Jeg tror det er fornuftig å ha en viss balanse i prosenandelen sesongbilletter kontra åpent salg.

Dette var for å sette ting i perspektiv :) Det er i utgangspunktet 80 000 mennesker som vil se kamp uke etter uke + bortefansen skal gjerne ha rundt 5000 plasser og i tilegg kommer alle de som vil se en kamp, som endten bor i Liverpool eller som kommer fra andre nasjoner. Poenget mitt er bare at det vil ikke bli noe problem med tomme tribuner på en ny stadio med 90 000 plasser:) 

• to, jan 19 2012 21:51 Svar til:

Problemet er å få 90.000 til og fra stadion. Bystyret har vel funnet ut at ca 60.000 er det meste vi kan klare før det blir totalt kaos.

• to, jan 19 2012 22:10 Svar til:

• beari
    • Topp 200
    • Registrert dato sø, sep 21 2008
    • Innlegg 703

Robbie Hood:

Problemet er å få 90.000 til og fra stadion. Bystyret har vel funnet ut at ca 60.000 er det meste vi kan klare før det blir totalt kaos.

90.000 høyres veldig mykje ut. Med fokus på The Kop, så vil The Kop komme meir til sin rett dess mindre stadionet er. Jo større stadion, jo mindre "liv". Camp Nou er ein stor og fin stadion, men ikkje all verdens med stemning der. Dei klager også på Old Trafford. Det er nok ein vanskelig balansegang å finne "rett" antall seter.

Syns forøvrig det er snodig å lese supporterne sin nesten unisone klagesang over det potensielt nye stadionet. Sjarmløs, stygg, for lite seter, for mange seter, det meste er feil. Muligens litt storforlangende? Eg setter min lit til at klubben og eierne klarer å vurdere kva som er best for klubben. Tenk å få ein ny stadion med 60.000 seter! Det vil vere eit gedigent økonomisk løft, som vil føre til at vi henger med dei beste økonomisk. Men er vi fornøgd? Nix!

Det er litt det samme når det gjelder nye spillere. Kvifor ikkje kjøpe alle dei beste spillerne i verden? Eller iallefall alle dei som blir dei beste om 1-2 år?

Ny stadion blir flott, og eg gleder meg til framtida med Pool!

• to, jan 19 2012 22:32 Svar til:

• Zevs
    • Topp 500
    • Registrert dato on, des 10 2008
    • Bømlo
    • Innlegg 465

Tenk den magiske stemninga i Stanley Park. 70.000 som synger You'll Never Walk Alone.
  • fr, jan 20 2012 7:06 Svar til:

• hylet
    • Topp 150
    • Registrert dato fr, jun 6 2008
    • Liverpool
    • Innlegg 931

wernerlfc:
    Det jeg ikke vil ha på en eventuell ny stadion, er store avstander mellom tribunen og banen som det er på Emirates. Men er dette noe vi må eller burde ha som følger av nye UEFA-regler eller lignende? Noen som vet?
    Yep, dagens stadion må søkes om disp hver sesong vi spiller i europa. Er en formalitet dog, ettersom det er voldsomt mange stadia som ikke holder de nye regler. Men en ny stadion vil gi "korrekt" avstand - funker flott på Millenium dog :-)
  • fr, jan 20 2012 16:38 Svar til:

Profeten:
    amentia:

Profeten:

Et kjipt stadion, a'la Arsenal og Bolton, vil ikke gjenspeile klubbens unike posisjon i verdensfotballen, eller gjøre oss mer gjenkjennelige enn andre profil- og sjelløse klubber som Manchester City, Stoke, Arsenal eller Bolton.

Greit nok at City er en klubb nesten uten sjel (selv om de lett overgår en annen klubb fra samme by), men å påstå at Stoke, Arsenal og Bolton er klubber uten sjel synes jeg i beste fall blir en svært drøy påstand. Spillere som Sir Stanley Matthews, Gordon Banks og Peter Shilton er eksempler på legender som har mange kamper for Stoke på gamle ærverdige Victoria Ground, mens Nat Lofthouse spilte over 450 ligakamper for Bolton på 40-, 50- og 60-tallet da hjemmebanen deres het Burnden Park. At Arsenal er en gammel storklubb med historisk sus er det vel unødvendig å forklare, men vi kan vel si så mye som at etter at fotballen startet opp igjen etter første verdenskrig, er de den eneste klubben som ALDRI har rykket ned fra øverste nivå i England...

Greit, det er historisk sus over dem.Tror man skal slite med å finne en eneste klubb i England som ikke kan komme opp med noe som minner om stolthet i historien sin. Men jeg synes likevel at klubbene jeg nevnte i dag fremstår som både profil-og sjelløse.

Begrepene "historisk sus" og "sjel" når man snakker om fotballklubber er for meg to måter å si akkurat det samme på. Man har sjel på grunn av historien, ikke på tross av den. Hva du spesifikt mener med "profil" i denne sammenhengen er jeg dog litt usikker på...

• lø, jan 21 2012 11:59 Svar til:

LFC Transfer Update : Architects from Finland will travel to Anfield next week to explore further possibilties of ways to re-develop Anfield #LFC
  • on, mar 14 2012 13:44 Svar til:

• Endre
    • Topp 50
    • Registrert dato fr, feb 22 2008
    • Tønsberg
    • Innlegg 2 405

Alex Frost ✔@alexwfrost

Liverpool will be staying at and redeveloping Anfield

Noen som vet hvem Alex Frost er?

"Art Director, working in experiential industry. Graphics, 3D & social media. Also proud dad & Liverpool supporter. "

• on, mar 14 2012 16:54 Svar til:

Endre:
    Alex Frost ✔@alexwfrost

"Art Director, working in experiential industry. Graphics, 3D & social media. Also proud dad & Liverpool supporter. "

Ser ut som han har hentet ryktet her:  http://www.liverpool-rumours.co.uk/maccaliverpoolrumours.php

• to, mar 15 2012 8:52 Svar til:

• olasin
    • Topp 100
    • Registrert dato on, des 19 2007
    • Fenstad
    • Innlegg 1 263

Andy_Carroll:

Endre:
    Alex Frost ✔@alexwfrost

Ser ut som han har hentet ryktet her:  http://www.liverpool-rumours.co.uk/maccaliverpoolrumours.php

Spennende! Det har hele tiden virket som om en modernisering og utvidelse av Anfield er det FSG har hatt mest lyst til å gjennomføre. De gjorde en meget god jobb med Fenway Park, og det virker som om de har sans for tradisjonene og historien rundt gamle, erværdige stadioner.

Noe som kanskje også taler for å velge oppgradering av Anfield er at man ved bygging av ny stadion må velge mellom de to tidligere foreslåtte planene som er godkjent av myndighetene, siden en ny byggesøknad vil forsinke prosessen ytterligere og føre til tap av offentlige tilskudd. Her var vel da stadionplanen fra før Hicks og Gilletts tid den mest aktuelle, med plass til ca. 60 000. Da kan det tenkes at det å oppgradere Anfield vil spare en hel del penger, samtidig med at man kan øke kapasiteten til opp mot ca. 60 000 uansett.

• to, mar 15 2012 9:20 Svar til:

• RaNaR
    • Topp 25
    • Registrert dato ti, nov 16 2010
    • Hamar
    • Innlegg 4 812

Er nok greit å bli igjen på Anfield. Hvorfor? Hovedkameraplasseringen er helt ypperlig Fantastisk høyde. River av meg håret hver eneste gang LFC er på bortebane, makan til irriterende plassering. Føles jo til tider som at jeg sitter på fremste rad rett foran midtbanestreken Stick out tongue
  • to, mar 15 2012 22:29 Svar til:

RaNaR:
    Er nok greit å bli igjen på Anfield. Hvorfor? Hovedkameraplasseringen er helt ypperlig Fantastisk høyde. River av meg håret hver eneste gang LFC er på bortebane, makan til irriterende plassering. Føles jo til tider som at jeg sitter på fremste rad rett foran midtbanestreken Stick out tongue

Akkurat dette burde ikke være hovedgrunnen til valg av stadion. Smile

Når det er sagt, så er det noe galt med kampene sendt fra WHL. Nettopp på grunn av det du skriver.

Side 22 av 24 (356 items) « Første ... < Forrige 20 21 22 23 24 Neste >