Aklop:
GaryMacca:
Carragher:
GaryMacca:
Probably:
Hehe, snakk om å grave opp en tråd fra de døde!
Det får'n si. 3 år etter en av våre legendariske europakvelder dukker Wenger opp dra de døde. Apropos det, så tror jeg nærmest Wenger må oppstå fra de døde, eller ihvertfall få en renessanse som manager, dersom han skal bringe noe håp tilbake til Arsenal.
Og franskamannen er naturligvis ikke, under noen omstendigheter, aktuell for Liverpool.
Wenger er en av de aller beste i verden. Men når han en dag sier opp i Arsenal, er det nok for å bli fransk landslagssjef.
Wenger tilfredsstiller ikke nok krav til å bli manager i Liverpool. Selvfølgelig er han heller ikke i nærheten av å være ønsket.
Wenger kommer aldri til å bli fransk landslagssjef. Ikke under normale omstendigheter. Det kan jeg nærmest garantere deg.
At du har noe personlig mot Wenger, er nok ikke så relevant for Frankrike og andre storklubber den dagen Wenger blir ledig på markedet. Han er en av verdens aller beste managere - og man vet ikke sitt eget beste om man sier nei til han som manager.
Jeg har ikke noe i mot Wenger, ihvertfall ikke personlig. Som jeg har sagt er, eller rettere sagt var, han en av de bedre managerne i bransjen.
Enhver idiot og oppegående fotballkjenner skjønner dog at Wenger ikke under noen omstendighet ville vært aktuell for Liverpool.
Fransk landslagssjef er jeg også temmelig sikker på at han aldri kommer til å bli.