Logg inn | Registrer | Hjelp

Har man ikke lov til å kritisere vår beste spiller(spillere) uten å bli stemplet som en dårlig supporter??

Siste innlegg to, jan 5 2012 14:05 av rokvam. 57 svar.
Side 4 av 4 (58 items) < Forrige 1 2 3 4
Sorter innlegg: Forrige Neste
  • ma, des 12 2011 12:28 Svar til:

Re: Har man ikke lov til å kritisere vår beste spiller(spillere) uten å bli stemplet som en dårlig supporter??

" Ser du prøver å så tvil om jeg er en ekte supporter. " Jeg sår tvil omkring din støtte til en utsatt spiller som Suarez!
  • ma, des 12 2011 12:38 Svar til:

• KIKO
    • Topp 100
    • Registrert dato ti, mai 26 2009
    • Innlegg 1 227

Re: Har man ikke lov til å kritisere vår beste spiller(spillere) uten å bli stemplet som en dårlig supporter??

Gidder ikke ta deg seriøst
  • ma, des 12 2011 12:44 Svar til:

KIKO:
    Gidder ikke ta deg seriøst
    svennie:"Jeg har aldri likt spillere som filmer og kjefter på andre,se når noen spiller på liverpool ikke sender rett ball til han så geiper han med en gang." På dette nivået er vi nå????????????
  • ma, des 12 2011 13:12 Svar til:

Craig Johnston:
    kritiserer ANSIKTSUTTRYKKENE TIL SUAREZ!!!!!!???????

Det samme ble gjort om Torres, dog i en annen sammenheng.
  • ma, des 12 2011 14:08 Svar til:

SuperEnga:

Craig Johnston:
    kritiserer ANSIKTSUTTRYKKENE TIL SUAREZ!!!!!!???????

Det samme ble gjort om Torres, dog i en annen sammenheng.
    Med Torres ble vel ansiktsuttrykkene tolket som et tegn på at han mistrivdes.
  • to, jan 5 2012 0:16 Svar til:

• rokvam
    • Ikke rangert
    • Registrert dato to, jan 5 2012
    • Innlegg 2

Støtte ham? Dette burde vi se komme når ryktene begynte å gå om at han var ønsket til Anfield. Jeg håpte i det lengste at man skulle gå for en annen erstatter for Torres, og skjønte vi hadde basjet på leggen når jeg hørte avtalen var i boks. Jeg fikk et hatforhold til ham under VM, der vi fikk se hva denne karen har å by på i forhold til skittent spill. Jeg kaster meg iallefall ikke på hylekoret for å støtte ham, snarere tvært i mot. Jeg håper klubbledelsen tar til vett og kvitter seg med Suarez raskest mulig  og får på plass en spiller som fansen og Liverpool fortjener!
  • to, jan 5 2012 0:24 Svar til:

• Iro9
    • Topp 100
    • Registrert dato lø, jun 14 2008
    • Liverpool, Merseyside
    • Innlegg 1 436

rokvam:
    skjønte vi hadde basjet på leggen når jeg hørte avtalen var i boks
    rokvam:
    Jeg håper klubbledelsen tar til vett og kvitter seg med Suarez raskest mulig  og får på plass en spiller som fansen og Liverpool fortjener!

Wow, just wow!  Suarez er en magiker og vi er heldige som har han! Hadde ikke bytta med noen som helst (Ja inkludert Ronaldo og Messi)

• to, jan 5 2012 0:33 Svar til:

rokvam:
    Støtte ham? Dette burde vi se komme når ryktene begynte å gå om at han var ønsket til Anfield. Jeg håpte i det lengste at man skulle gå for en annen erstatter for Torres, og skjønte vi hadde basjet på leggen når jeg hørte avtalen var i boks. Jeg fikk et hatforhold til ham under VM, der vi fikk se hva denne karen har å by på i forhold til skittent spill. Jeg kaster meg iallefall ikke på hylekoret for å støtte ham, snarere tvært i mot. Jeg håper klubbledelsen tar til vett og kvitter seg med Suarez raskest mulig  og får på plass en spiller som fansen og Liverpool fortjener!
    Helt enig! Jeg vil ha Drogba.
  • to, jan 5 2012 0:39 Svar til:

• GnilreG
    • Topp 150
    • Registrert dato to, mar 10 2011
    • Innlegg 824

Klart du har lov til det, men mange inkludert Kenny synes du er en dårlig supporter.
  • to, jan 5 2012 0:47 Svar til:

• Iro9
    • Topp 100
    • Registrert dato lø, jun 14 2008
    • Liverpool, Merseyside
    • Innlegg 1 436

Craig Johnston:
    Helt enig! Jeg vil ha Drogba.

Hahaha 

• to, jan 5 2012 0:49 Svar til:

rokvam:
    Spiller fansen fortjener sier du. Fortjener vi noe mer enn en spiller som scorer mål, legger målgivende og underholder oss?
  • to, jan 5 2012 0:58 Svar til:

Drogba hahahaha det var dagens....er vel en del flere navn man kunne nevnt i samme farta..

NEI kanskje vi skulle hente tilbake Meijer.....

• to, jan 5 2012 14:05 Svar til:

• rokvam
    • Ikke rangert
    • Registrert dato to, jan 5 2012
    • Innlegg 2

Ja, han bør ha god sportsånd og avstå fra å jukse seg til resultater... Fremstå som et godt forbilde for yngre supportere!

Side 4 av 4 (58 items) < Forrige 1 2 3 4