Logg inn | Registrer | Hjelp

Dirk Kuyt

Siste innlegg ma, apr 23 2012 21:19 av raymond 1. 1854 svar.
Side 123 av 124 (1855 items) « Første ... < Forrige 120 121 122 123 124 Neste >
Sorter innlegg: Forrige Neste
  • sø, jan 29 2012 12:32 Svar til:

• GnilreG
    • Topp 150
    • Registrert dato to, mar 10 2011
    • Innlegg 824

Re: Dirk Kuyt

raymond 1:
    sighorn:

raymond 1:

Ser at KD ikke vil selge DK i januar.Skjønner ikke det han er jo UBRUKELIG og EVNEVEIK.Syntes det er rart at klubber ute i EUROPA som er innterisert i DENNE spilleren,Må være DÅRLIG nivå i EUROPA siden de vil BETALE noe for denne spilleren i det hele tatt.SORRY at du scoret i dag,Det var ikke din feil men AC sin prestasjon.

Vet ikke om jeg skal le eller grine når jeg ser et "fjortisinnlegg" som dette. Passer vel egentlig best på DB sammen med alle de andre som skriver bare for å rakke ned på lag, spillere og supportere! Greit nok å ikke like en spiller, men ærlig talt, det handler om å vise en smule seriøsitet. Kuyt har avgjort hatkamp nr.1 også greier du å lire av deg dette her? Flaut!!!

Tror du misforstår innlegget mitt angående DK.Jeg har støttet DK hele tiden(Se tidligere innlegg i denne tråden og i en Hyllest til DK tråden).Dette var et stikk til noen andre her på forumet som kaller DK både evneveik og ubrukelig og at denne spilleren må selges snarest.WinkJeg har tilogmed bli kallt fanatisk,Når jeg har støttet DKBig Smile

Et stikk? Han har fortsatt ikkje gjort noe for og overbevise meg, han har vært alt for svak alt for lenge. Synd han ikke blir solgt når vi har kjansen. Evneveik og ubrukelig er han ikke, men alt for dårlig for Liverpool det er han.

• sø, jan 29 2012 16:32 Svar til:

• Svennie
    • Topp 500
    • Registrert dato on, des 19 2007
    • Innlegg 419

da er det mange som må vekk fra Liverpool etter det de har vist i år.

Hvor skal dere starte dere som vil sparke alle spiller som ikke holder mål-...

• sø, jan 29 2012 17:21 Svar til:

Svennie:

Yes
  • sø, jan 29 2012 17:27 Svar til:

• EmiJoe
    • Ikke rangert
    • Registrert dato ma, sep 5 2011
    • Oslo
    • Innlegg 151

Svennie:

Kuyt?

Neida, jeg har ikke så veldig mye imot Kuyt personlig. Men hvis man ser på de som spiller relativt regelmessig i dagens stall, da med unntak av de nyinnkjøpte (som det skal mye til at KD selger allerede nå), er Kuyt en av de som er en klar kandidat for utskiftning.

• sø, jan 29 2012 18:32 Svar til:

• Shelvey
    • Topp 500
    • Registrert dato on, okt 6 2010
    • Innlegg 267

EmiJoe:
    Svennie:

Kuyt?

Neida, jeg har ikke så veldig mye imot Kuyt personlig. Men hvis man ser på de som spiller relativt regelmessig i dagens stall, da med unntak av de nyinnkjøpte (som det skal mye til at KD selger allerede nå), er Kuyt en av de som er en klar kandidat for utskiftning.

Kuyt er vår Park. En mann for store anledninger. Fantastisk mann å ha i stallen det.
  • sø, feb 5 2012 10:20 Svar til:

• MrBaffz78
    • Topp 150
    • Registrert dato ma, sep 19 2011
    • Haugesund
    • Innlegg 949

• sø, feb 5 2012 12:58 Svar til:

• Domino
    • Topp 200
    • Registrert dato on, des 19 2007
    • Innlegg 659

Synes slettes ikke Kuyt har vært så svak som svært mange ser ut til å mene. Han har spilt overraskende få kamper etter min mening (mhp. hvor mange spillere som ikke har levert), der fler av startene hans har vært når hele laget står helt i stampe og samtlige spillere ser hjelpesløse ut. Til sammenligning med sine konkurrenter, mener jeg Kuyt i alle fall klarer å holde seg synlig, involvert og har stor evne til å kombinere i småspill. Dette er dessverre mer enn hva mange av alternativene kan skilte med så langt. Håper å se nederlenderen fra start oftere frem til andre spillere kommer i form og viser seg frem.
  • sø, feb 5 2012 13:08 Svar til:

Domino:
    Synes slettes ikke Kuyt har vært så svak som svært mange ser ut til å mene. Han har spilt overraskende få kamper etter min mening (mhp. hvor mange spillere som ikke har levert), der fler av startene hans har vært når hele laget står helt i stampe og samtlige spillere ser hjelpesløse ut. Til sammenligning med sine konkurrenter, mener jeg Kuyt i alle fall klarer å holde seg synlig, involvert og har stor evne til å kombinere i småspill. Dette er dessverre mer enn hva mange av alternativene kan skilte med så langt. Håper å se nederlenderen fra start oftere frem til andre spillere kommer i form og viser seg frem.

Kuyt har hatt en ytterst svak sesongstart der han helt berettiget ikke har hatt klippekort. At han nå er i form er selvsagt gledelig og da kan vi benytte oss av spilleren mer regelmessig. Kuyts styrke er at han er flink å jobbe bakover og gjør nytte for seg i å opprettholde lagets defensive struktur- selv på en dårlig dag.

Når vi i fremtiden skal se på hvilke midtbanespillere vi skal bruke så må vi ønske oss slike toveis spillere som Kuyt da moderne fotball tilsier at midtbanespilleren må være dyktig foran begge mål uten at denne arbeidsmengden reduserer dyktigheten. Kort sagt box to box-egenskaper.

Slik sett er f.eks Maxi å regne som en ren angriper da han ikke har rekkevidden til å spille med kvalitet hvis han skal skjøtte samme jobb som Kuyt på venstresiden. Jeg mener det er sammenfall med Enriques få dårlige kamper på backen med Maxis opptredener som venstre kant.

• ma, feb 6 2012 1:00 Svar til:

http://www.youtube.com/watch?v=0rhsSdU_HAI&feature=related

Han har også scoret 15 cupmål i tillegg til disse, mange av dem svært viktige.

Har vært en av Dirks forsvarere gjennom hans tid på Anfield, men skal ærlig talt inrømme at jeg denne sesongen begynte å tvile på at han hadde noe mer å bidra med. Når jeg ser videoen, minnes jeg at han har hatt flere lange perioder med måltørke i klubben vår, før han kommet i "scoringshumøret" sitt (skjedde senest forrige sesong). De siste kampene virker lovende fra nederlenderen, kanskje kan vi håpe på at han finner vårformen fra i fjor?

Kuyt virker som en utrolig fin fyr som har gjort mye bra for LFC, men på grunn av alderen tipper jeg han forsvinner etter sesongen. Unner ham virkelig å vinne et trofé før han forlater klubben. Forhåpentligvis blir det toSmile 

• ti, feb 7 2012 9:13 Svar til:

• hylet
    • Topp 150
    • Registrert dato fr, jun 6 2008
    • Liverpool
    • Innlegg 931

Bellers:

Kuyt virker som en utrolig fin fyr som har gjort mye bra for LFC, men på grunn av alderen tipper jeg han forsvinner etter sesongen. Unner ham virkelig å vinne et trofé før han forlater klubben. Forhåpentligvis blir det toSmile 

Er nok ingen på denne planeten som ikke ønsker ham alt godt :-) Pokalene ønskes dog for oss alle ;-) Skal nok ikke se bort ifra at han finner formen, men gårdagens tekniske bidrag var av den triste sorten. Som det så alfor ofte har vært dessverre :-(
  • ti, feb 7 2012 11:10 Svar til:

• martyh
    • Topp 500
    • Registrert dato on, des 29 2010
    • Tønsberg
    • Innlegg 361

hylet:
    Bellers:

Er nok ingen på denne planeten som ikke ønsker ham alt godt :-) Pokalene ønskes dog for oss alle ;-) Skal nok ikke se bort ifra at han finner formen, men gårdagens tekniske bidrag var av den triste sorten. Som det så alfor ofte har vært dessverre :-(

Kuyt er fin å ha når vingene også må jobbe defensivt som mot tottenham igår. Men når vi spiller mot dårligere lag om Norwich, Bolton, Swansea etc. så er det ikke nødvendig å bruke Kuyt da er det heller bedre å få inn noe kreativitet eller fart for å få "hull" på byllen som scorer mål noe det ikke har vært særlig mye av i år. 

• on, mar 21 2012 16:53 Svar til:

Jeg synes vi skal beholde Kuyt ut karrieren jeg. Han er en helt ok squadspiller, og har hjerte for klubben.

• on, mar 21 2012 17:51 Svar til:

• Zingery
    • Topp 150
    • Registrert dato fr, mai 6 2011
    • Innlegg 715

Ser ut til at han allerede begynner å mase om spilletid i media. Dette er ikke rett instilling for en squadplayer..  Er du god nok så får du spille, så enkelt er det. 
    Feyenoord har også sagt at han er velkommen der når han eventuelt forlater Liverpool.  Er dette ett pressmiddel mot liverpool om å få mer spilletid, hvis ikke  så stikker han til Feyenoord?

• on, mar 21 2012 19:17 Svar til:

• Gnafs
    • Ikke rangert
    • Registrert dato ma, mar 7 2011
    • Innlegg 54

Hvis Kuyt virkelig ønsker seg vekk, har jeg forståelse for det. Han er avhengig av spilletid for å forsvare en plass på landslaget.

Selv syns jeg han burde få spille mer enn hva han gjør nå. Henderson har (mildt sagt) vært variabel, og Bellamy sliter med kneet. Kuyt er ikke den mest teknisk briljante vingen, men innstillingen på banen er det få som matcher. I tillegg til å være til stor hjelp for backen sin, er han også giftigere offensivt enn Henderson. Kuyt burde være førstevalg ut sesongen.

Jeg håper vi klarer å holde på ham.

• on, mar 21 2012 19:22 Svar til:

Zingery:

Ser ut til at han allerede begynner å mase om spilletid i media. Dette er ikke rett instilling for en squadplayer..  Er du god nok så får du spille, så enkelt er det. 
    Feyenoord har også sagt at han er velkommen der når han eventuelt forlater Liverpool.  Er dette ett pressmiddel mot liverpool om å få mer spilletid, hvis ikke  så stikker han til Feyenoord?

Tenkte det samme. Er vel flere ganger han har mast om spilletid i media i det siste..

Uansett, Kuyt er en som bestandig gir alt, så håper det løsner for han, og derfor får
    mer spilletid

Side 123 av 124 (1855 items) « Første ... < Forrige 120 121 122 123 124 Neste >