Logg inn | Registrer | Hjelp

Dirk Kuyt

Siste innlegg ma, apr 23 2012 21:19 av raymond 1. 1854 svar.
Side 1 av 124 (1855 items) 1 2 3 4 5 Neste > ... Siste »
Sorter innlegg: Forrige Neste
  • fr, des 21 2007 14:23

• 23
    • Topp 50
    • Registrert dato on, des 19 2007
    • Liverpool, Merseyside
    • Innlegg 2 203

Dirk Kuyt

Holland 18.Dirk Kuyt

Kuyt

Født : 22.07.81

Høyde : 184 cm

Vekt : 77 kg.

Innkjøp :£9M

Tidligere klubber: Utrecht og Feyenoord.

ALT RUNDT SPISSEN FRA HOLLAND FOREGÅR HER!

• fr, des 21 2007 14:31 Svar til:

Re: Dirk Kuyt

Kuyt jobber veldig hardt for laget sitt, men skulle ønske han kunne score litt flere mål.

• fr, des 21 2007 14:41 Svar til:

• Vetlej
    • Topp 50
    • Heggedal (Asker)
    • Innlegg 2 178

Dirk Kuyt er en spiller som jobber bra, og vi trenger en slik spiss i vanskelig kamper, men Kuyt scorer ikke nok mål. Voronin scorer mer en Dirk, selv om han jobber litt mindre, jeg vil si de er ganske jevngode, men en av de må bort.

• fr, des 21 2007 14:44 Svar til:

Hva med Crouch?

• fr, des 21 2007 14:53 Svar til:

• eye-con
    • Topp 150
    • Innlegg 777

Av spillere jeg ønsker vekk er Kuyt nå på lista mi desverre, lenge likt denne mannen men nok er nok.

Jeg har sett meg lei på kun hard jobbing, Kuyt har har ikke de ferdighetene som skal til for å være en av de som skal bære vårt kjære Liverpool videre i mine øyne.

20/20 skjedde aldrig og kommer aldrig til å skje her hos oss. Invester pegene ved å selge Kuyt på andre objekter som har den kvaliteten man forlanger av en Liverpool spiller.

Desverre desverre har det nå blitt slik i mine øyne.

• fr, des 21 2007 14:58 Svar til:

• Vetlej
    • Topp 50
    • Heggedal (Asker)
    • Innlegg 2 178

Henrik94:

Hva med Crouch?

Crouch er i mine øyne en bedre spiss en både Kuyt og Voronin. Crouch scorer flere mål og har bedre teknikk. Crouchy er en potensiel toppscorer som passer bra inn i rotasjonssystemet til Rafa ettersom han scorer ferre mål om han spiller mange kamper på rad.

• fr, des 21 2007 15:19 Svar til:

Vetlej:

Henrik94:

Hva med Crouch?

Crouch er i mine øyne en bedre spiss en både Kuyt og Voronin. Crouch scorer flere mål og har bedre teknikk. Crouchy er en potensiel toppscorer som passer bra inn i rotasjonssystemet til Rafa ettersom han scorer ferre mål om han spiller mange kamper på rad.

han er kanskje bedre enn Voronin men ikke Kuyt.

• fr, des 21 2007 16:34 Svar til:

• drhook
    • Topp 500
    • Stavanger
    • Innlegg 456

Helt enig.

Endelig en som ser at Kuyt "snofler i egne bein" gang på gang.

Kuyt er en storscorer, men han får det ikke til for Liverpool i PL, og det er det som teller.

Crouch er mye bedre og viktigere for Liverpool enn det Kuyt er.

Å score 25 mål i Nederland, er like lett som å score 8 i PL !!!  Neida, bare tullet men det er ikke det samme, gudene vite hvilke mål Kuyt scoret, det kan jo godt være at han sløste vekk ufattelig mye også, hvordan var målene, ferdigscorede, elendig forsvar????

Kuyt bør selges til sommeren.

Rafa må se etter en ny toppspiss og da gjerne Eto`o.

• fr, des 21 2007 16:46 Svar til:

• tjomsen
    • Ikke rangert
    • Innlegg 14

Kuyt er helt sikkert en fantastisk spiss og han spilte etter min mening til godkjent i fjor.

Men i år har blitt mye nesten og kjempemisser og selv om han har scoret noen mål er nesten alle fra straffemerket. Etter min mening er Kuyt ikke god nok for Liverpool og er enig i at han bør selges til sommeren.

Rafa burde da kjøpe en ny spiss og det kunne vært interessant med f. eks Sergio Aguero fra Atletico, men det er vel lite sannsynnlig at de lar Liverpool robbe dem for alle talentene de har:D

• fr, des 21 2007 16:49 Svar til:

• strypet
    • Topp 500
    • Innlegg 387

Min tolmodighet til Kuyt en nå snart brukt opp. Jeg har omtrent aldri vært så frustrert som i og etter Blackburn-kampen der han sløste bort sjangse etter sjangse. Kan godt selges for min del. Jeg skulle ønske at vi hadde en spiss til av Torres' kaliber. Slik som scum. De har Tevez og Rooney på topp. To av de aller beste spissene i verden.

• fr, des 21 2007 16:52 Svar til:

• Andypool
    • Topp 500
    • Sandnes
    • Innlegg 431

Nå er jeg lei av Dirk Kuyt's dårlige spill. Han kan godt selges for min skyld.

• fr, des 21 2007 22:27 Svar til:

• Vetlej
    • Topp 50
    • Heggedal (Asker)
    • Innlegg 2 178

Når det gjelder hvem som er best av Crouch og Kuyt så vil jeg påstå at Crouch er den beste spissen. Crouch scorer flere mål og har bedre teknikk. Kuyt er et arbeidsjern, men jeg tror ikke han klarer å putte like mye som Crouch. Kan godt hende at Kuyt finner tilbake til scoringsformen han var i i Nederland så ser jeg veldig gjerne at vi beholder han, og kommer han i den formen så vil jeg si at han er bedre en Crouch.

• fr, des 21 2007 22:47 Svar til:

• snerken
    • Topp 50
    • Flekkefjord
    • Innlegg 2 359
    • Moderator

I utgangspunktet er Kuyt den perfekte makkeren til Torres. Kuyt jobber og sliter, har bra bevegelse, er god på hodet og scorer mål. Dessverre passer den beskrivelsen til en Kuyt, slik han var i Feyenoord. Den Kuyt vi ser i dag sliter på mange områder, han er for treg, posisjonerer seg dårlig, svak teknisk, få mål og han disponerer kreftene sine elendig. Dirk Kuyt er en sympatisk kar, har fantastisk arbeidsmoral, han elsker å vinne, og han gleder seg over andres suksess, dessverre gjør ikke det Kuyt til en god nok spiller, pr. dags dato. Klarer han å disponere seg bedre, være mer kynisk og ha fokus på mål, kan han enda bli en viktig brikke i Rafas lag, men slik han spiller nå er ikke godt nok. Jeg unner Kuyt all verdens suksess, men bedrer han ikke spillet sitt er jeg redd Rafa må la han gå.
  • fr, des 21 2007 22:53 Svar til:

• Vetlej
    • Topp 50
    • Heggedal (Asker)
    • Innlegg 2 178

snerken:
    I utgangspunktet er Kuyt den perfekte makkeren til Torres. Kuyt jobber og sliter, har bra bevegelse, er god på hodet og scorer mål. Dessverre passer den beskrivelsen til en Kuyt, slik han var i Feyenoord. Den Kuyt vi ser i dag sliter på mange områder, han er for treg, posisjonerer seg dårlig, svak teknisk, få mål og han disponerer kreftene sine elendig. Dirk Kuyt er en sympatisk kar, har fantastisk arbeidsmoral, han elsker å vinne, og han gleder seg over andres suksess, dessverre gjør ikke det Kuyt til en god nok spiller, pr. dags dato. Klarer han å disponere seg bedre, være mer kynisk og ha fokus på mål, kan han enda bli en viktig brikke i Rafas lag, men slik han spiller nå er ikke godt nok. Jeg unner Kuyt all verdens suksess, men bedrer han ikke spillet sitt er jeg redd Rafa må la han gå.

Kan nesten ikke si hvor enig jeg er med deg Snerken

• lø, des 22 2007 1:17 Svar til:

• Larsi1994
    • Topp 500
    • Drammen
    • Innlegg 209

for dorlig spørr du meg!

Side 1 av 124 (1855 items) 1 2 3 4 5 Neste > ... Siste »