Logg inn | Registrer | Hjelp

Robbie Fowler

Siste innlegg ma, apr 9 2012 13:27 av god 9. 154 svar.
Side 10 av 11 (155 items) « Første ... < Forrige 7 8 9 10 11 Neste >
Sorter innlegg: Forrige Neste
  • fr, jul 8 2011 20:53 Svar til:

Re: Robbie Fowler, Always Red.

Registrere at GOD skal spille for UNITED det var ikke bra. Nærmere bestemt Muang Thong United i Thailand.

• fr, jul 8 2011 21:00 Svar til:

Baross the 1:

Registrere at GOD skal spille for UNITED det var ikke bra. Nærmere bestemt Muang Thong United i Thailand.

fikk med meg det, har aldri hatt noe særlig lyst til å se fotballkamper når jeg er å besøker svigers, men kan hende det blir en tur på kamp nå hehe

• on, feb 22 2012 16:32 Svar til:

• DonFlat
    • Topp 500
    • Registrert dato fr, jan 1 2010
    • Innlegg 222

Re: Robbie Fowler

Ser Robbie melder på Twitter: "Ah well.. India looks like its cancelled, boots are clean and looking for a new place to play.."

Så han har ikke klubb nå eller? Trodde han var i India og spillte jeg? Vi bør definitivt hente han tilbake, hehe :P

• on, feb 22 2012 16:37 Svar til:

Ansett han som spisstrener på reserve/u18 laget. Spillere som Sterling trenger virkelig å trene på avsluttningsegenskaper, hvem er bedre enn Fowler til å lære bort sånt?

• on, feb 22 2012 17:06 Svar til:

• DonFlat
    • Topp 500
    • Registrert dato fr, jan 1 2010
    • Innlegg 222

2311soha:

Ansett han som spisstrener på reserve/u18 laget. Spillere som Sterling trenger virkelig å trene på avsluttningsegenskaper, hvem er bedre enn Fowler til å lære bort sånt?

Hadde vært morro det, og det tror jeg Fowler hadde gjort bra. Men tror Fowler er avhengig av og spille fotball, tror ikke han klarer og legge skoene på hylla.

Litt kult på Twitter da Guillem Balaguè skriver til Robbie: "if u were in Barcelona this Saturday, we playing 7 a side in the aft" og "always place for God in our team. And tapas on me later". Liker dette ;-)

• on, feb 22 2012 19:30 Svar til:

• FlackNOR
    • Topp 150
    • Registrert dato to, jan 14 2010
    • Gjøvik
    • Innlegg 864

Med tanke på hvor dog Adam Morgan er til å score nå, hvor god kunne han ikke blitt med hjelp fra God himself? 

• to, mar 1 2012 17:58 Svar til:

• jan0889
    • Topp 10
    • Registrert dato on, des 19 2007
    • Kristiansand
    • Innlegg 8 408

Robbie med comeback i championchip kanskje. hadde vært morsomt om han fikk det til der og hjalp Holloway oc co med opprykk. Liker Holloway og likte Blackpools inntreden i Premier league sist.

• to, mar 1 2012 18:04 Svar til:

• malhen
    • Topp 25
    • Bod&amp;amp;amp;amp;amp;#248;
    • Innlegg 2 868

Synes kanskje det er på tide at Fowler legger opp. Jeg synes han bytter klubb årlig og for hver gang blir det nye sportslige nedturer. Synd at en utrolig fotballkarriere skal ende opp på denne måten.

• to, mar 1 2012 18:34 Svar til:

malhen:

Synes kanskje det er på tide at Fowler legger opp. Jeg synes han bytter klubb årlig og for hver gang blir det nye sportslige nedturer. Synd at en utrolig fotballkarriere skal ende opp på denne måten.

Har han det gøy med fotballen må han bare få lov for min del. Hva han har levert tidligere vil ikke på noen måte bli ødelakt av at han spiller på et lavere nivå i slutten av karrieren. Håper Robbie spiller akuratt så lenge han synts det er gøy å spille.

• to, mar 1 2012 18:41 Svar til:

Training was a bit religious today. The sun was shining an GOD came to train with us for a few days.

• to, mar 1 2012 21:22 Svar til:

• RaNaR
    • Topp 25
    • Registrert dato ti, nov 16 2010
    • Hamar
    • Innlegg 4 812

Danny Wilson og Robbie Fowler. Not bad.
  • to, mar 1 2012 21:28 Svar til:

• Aklop
    • Topp 500
    • Registrert dato ma, jun 1 2009
    • Innlegg 379

Don Quixote:

malhen:

Har han det gøy med fotballen må han bare få lov for min del. Hva han har levert tidligere vil ikke på noen måte bli ødelakt av at han spiller på et lavere nivå i slutten av karrieren. Håper Robbie spiller akuratt så lenge han synts det er gøy å spille.

Enig. Men det er jo samtidig synd at det nok ikke blir noen større suksess - men så begynner han jo å bli en "gammel" mann...
  • fr, mar 2 2012 10:32 Svar til:

• jan0889
    • Topp 10
    • Kristiansand
    • Innlegg 8 408

Aklop:
    Don Quixote:

malhen:

Enig. Men det er jo samtidig synd at det nok ikke blir noen større suksess - men så begynner han jo å bli en "gammel" mann...
    plutselig gjør han ett mirakel ;) aldri undervurder GOD :D toppscorer PL neste sesong for Blackpool :P
  • on, mar 7 2012 1:01 Svar til:

Richard Buxton
    Robbie Fowler continuing to attract interest after failing to agree terms with Blackpool. Short-term, could he be the finisher #LFC require?
    Clear 50-50 split on Fowler. Some feel he can convert abundance of chances being created, others say #LFC would be living in past doing so.
    Fowler return could have similar impact for #LFC as Craig Bellamy this season but would all hinge on how fitness is managed for games, etc.
    Only speculating on Fowler at present by the way. No suggestion that either he or #LFC are entertaining idea of return to Anfield at present
  • on, mar 7 2012 1:11 Svar til:

• Cadam
    • Topp 500
    • Oslo
    • Innlegg 505

Altså, dette er sprøyt fra ende til annen. Om det viser seg at det ikke er det, vil jeg legge alle mine forhåpninger om denne klubbens ambisjoner på hylla. Men, det kommer ALDRI til å skje.
Side 10 av 11 (155 items) « Første ... < Forrige 7 8 9 10 11 Neste >