Logg inn | Registrer | Hjelp

Glen Johnson

Siste innlegg ma, apr 23 2012 22:32 av All4Liverpool. 316 svar.
Side 18 av 22 (317 items) « Første ... < Forrige 16 17 18 19 20 Neste > ... Siste »
Sorter innlegg: Forrige Neste
  • ma, nov 21 2011 11:58 Svar til:

• FlackNOR
    • Topp 150
    • Registrert dato to, jan 14 2010
    • Gjøvik
    • Innlegg 864

Re: Glen Johnson

overmakta:

Jeg fikk kritikk i går for å si at GJ ikke duga bakover. Det ble påstått at han bare ble rundet en gang av Mata, og ellers hadde kontroll.

Er det bare jeg som så at han var dårlig defensivt i går? Han ble Man of the Match, og jeg skjønner ikke helt hvorfor..

Nei, du er ikke alene om det. Johnson var ikke god i går, synes han ofte i år innbiller seg at vingene skal gå innover, selv om det er Jarvis og Malouda som har utfordret han. Synes han bør fokusere litt på hindre at vingene skal komme til dørlinja. Dette gjelder særlig med så en-beinte fotballspillere som Jarvis og Malouda.

• ma, nov 21 2011 12:27 Svar til:

FlackNOR:

overmakta:

Jeg fikk kritikk i går for å si at GJ ikke duga bakover. Det ble påstått at han bare ble rundet en gang av Mata, og ellers hadde kontroll.

Er det bare jeg som så at han var dårlig defensivt i går? Han ble Man of the Match, og jeg skjønner ikke helt hvorfor..

Nei, du er ikke alene om det. Johnson var ikke god i går, synes han ofte i år innbiller seg at vingene skal gå innover, selv om det er Jarvis og Malouda som har utfordret han. Synes han bør fokusere litt på hindre at vingene skal komme til dørlinja. Dette gjelder særlig med så en-beinte fotballspillere som Jarvis og Malouda.

Jarvis?

• ma, nov 21 2011 12:48 Svar til:

• alun
    • Topp 200
    • Registrert dato ti, des 22 2009
    • Innlegg 688

Fantastisk scoring egentlig ! Pasningen fra Adam...og hvordan Johnsen i stor fart skjærer inn mellom to Chelsea spillere , og iskaldt plasserer ballen forbi keeper. Klasse !
  • ma, nov 21 2011 13:00 Svar til:

Skulle likt å se han på høyreving fordi han er ganske så rask og er ikke redd for å prøve og drible av en mann eller 2 heller så kan Kelly spille høyreback. Innleggsfoten er vel også passe bra men likegreit og prøve seg på slika a la den i går og skåre selv.....

• ma, nov 21 2011 13:19 Svar til:

Helt enig!

• ma, nov 21 2011 13:39 Svar til:

• FlackNOR
    • Topp 150
    • Registrert dato to, jan 14 2010
    • Gjøvik
    • Innlegg 864

bårre:

FlackNOR:

overmakta:

Jarvis?

Ups, han spilte jo ikke den.

• ma, nov 21 2011 13:57 Svar til:

• ingen87
    • Topp 200
    • Registrert dato ti, aug 25 2009
    • Mosjøen
    • Innlegg 542

Jeg må bli flinkere til å kritisere våre spillere, sitater fra meg (modifisert/sensurert da jeg er fra nordlige breddegrader)

- Førsteomgang - "Maxi har enda til gode å imponere meg, alt for dårlig èn mot èn og velger alt for ofte å gå bakover. Alt for lite konstruktiv mot lag som Chelsea. Håpløst å velge han fremfor Downing, som vistnok spilte en ekstremt god landskamp mot Sverige"

- Andreomgang: "Johnson er jo renerundingsbøyla, latterlig å se hvor ofte Chelsea kommer seg rundt på høyrekanten. Ser jo ut som en småguttespiller mot Malouda"

Ergo: Kritisere mer = mer mål! B-)

Men enig i kritikken av Johnson. Igår var han et friskt pust fremover, men han hadde en elendig dag bakover. Litt kritikk også til de som skal hjelpe Johnson, for han fikk dårlig oppbacking fra kant/sentralt når det ble overtall på siden hans. 

• ma, nov 21 2011 14:39 Svar til:

• Jesh65
    • Ikke rangert
    • Registrert dato ma, jun 8 2009
    • Innlegg 35

Det har jeg ønsket lenge at han skulle få prøvd seg som. Ringer til Kenny og gir beskjed:)

• to, nov 24 2011 12:46 Svar til:

bårre:
    synes han var svak defensivt mot swansea også.

Enig i at Johnson slet en del defensivt mot Malouda og resten av Chelsea-angriperne i forrige kamp, men fra kampen mot Swansea sitter jeg med det inntrykket at Johnson var meget god bakover. Mener å huske at han hadde stålkontroll i nærmest alle en-mot-en-situasjoner i den kampen.  

• lø, nov 26 2011 1:33 Svar til:

• skar
    • Topp 150
    • Registrert dato on, des 19 2007
    • Innlegg 853

Dere med abonnement på lfc.tv bør se Twitter-svarene til Glen Johnson. Lo meg i hjel da han plutselig fikk spørsmålet "Why do dogs have wet noses?"
  • to, jan 12 2012 20:53 Svar til:

Jeg synes Johnson spilte en utrolig god kamp i går! Hittil i sesongen synes jeg ikke han har imponert stort, og til tider virket blottet for selvtillit. Håper inderlig han fortsetter det gode spillet framover. En Glen Johnson på sitt beste er et fantastisk våpen.

• ti, feb 28 2012 22:21 Svar til:

Da har Johnson trekt seg fra Englands tropp mot Nederland grunnet skade og er usikker mot Arsenal. Dette åpner for Kelly på venstreback. Her er det helt klart at vi får en bedre defensiv back inn og mister en god offensiv back. Så her er spørsmålet, er dette fordel for oss når vi skal spille hjemme og domiere spillet?

• ti, feb 28 2012 23:11 Svar til:

• Gnafs
    • Ikke rangert
    • Registrert dato ma, mar 7 2011
    • Innlegg 54

2311soha:
    Så her er spørsmålet, er dette fordel for oss når vi skal spille hjemme og domiere spillet?

Jeg tror det er en fordel med en trygg, defensiv back mot Arsenal. Til tross for noen merkelige opptredener fra Arsenal i år, er de offensive spillerne deres i form. I så måte bekymrer Enrique meg mer enn Kelly, da han har vært noe slurvete den siste tiden.

Dessuten er ikke Kelly helt bortevekk offensivt heller. Det viste han forrige sesong, før skaden satte ham på sidelinjen.

Selv om vi spiller hjemme og helst skal føre kampen, mener jeg det er viktig med defensivt disiplinerte spillere. Og det gjelder ikke bare forsvaret.

• on, feb 29 2012 0:08 Svar til:

• KIKO
    • Topp 100
    • Registrert dato ti, mai 26 2009
    • Innlegg 1 227

kelly var helt forferdelig defensivt da han starta for ett par kamper siden. Han har heller ikke spilt så mange kamper i år, så hadde valgt Johnson any day of the week

• on, feb 29 2012 3:06 Svar til:

Er ingen jublende fan av GJ som back. Han har for skjelden stålkontroll defensivt. Han er etter min mening ingen naturlig forsvarer, til det er han frynsete taktisk (defensivt), og er alt for mange ganger feilplassert. Den mannen burde vært omskolert ala Gareth Bale, for GJ bidrar så absolutt offensivt. Da kan han være like uforutsigbar som han er når han forsvarer, men da selvfølgelig på + siden.

Kelly har etter min mening et mye bedre forsvarsinstinkt. At han har hatt noen glipptak nå, er ikke rart så lite spilletid som han har hatt. Jeg likte Kelly veldig godt da han fikk noen kamper på rad, og han  har jo hatt sine skadeavbrekk også. Kelly er ikke dårlig offensivt, men her er GJ bedre.

Side 18 av 22 (317 items) « Første ... < Forrige 16 17 18 19 20 Neste > ... Siste »