Logg inn | Registrer | Hjelp

Fenway Sports Group og ambisjoner

Siste innlegg on, feb 9 2011 9:46 av VegarGrande. 2 svar.
Side 1 av 1 (3 items)
Sorter innlegg: Forrige Neste
  • on, feb 9 2011 7:43

• JB
    • Ikke rangert
    • Registrert dato ti, okt 28 2008
    • Bærums Verk
    • Innlegg 155

Fenway Sports Group og ambisjoner

Hopper av den Reina-tråden og retter oppmerksomheten mot det mer lystige. Synes det signaliseres veldig positive takter fra vår nye eier. Vi er jo litt skeptiske til slikt etter å ha blitt lurt opp i stry av Gillette & Hicks. Håper og tror at Henry ikke har som mål å følge i deres fotspor, men faktisk hente ligatittelen til Anfield. Her er i hvert fall litt positiv lesning i dag:

http://www.liverpoolecho.co.uk/liverpool-fc/liverpool-fc-news/2011/02/08/liverpool-owner-john-w-henry-on-mission-to-break-curse-and-clinch-premier-league-crown-100252-28131077/

• on, feb 9 2011 9:27 Svar til:

Re: Fenway Sports Group og ambisjoner

Eg har virkeleg trua på Henry. Han viste styrke då han bladde opp for Suarez og Carroll. Greit nok det meste blei dekka av Torres og Babel salget. Men likevel imponerande. Håper de blir nokon store signeringer til sommaren også!

• on, feb 9 2011 9:46 Svar til:

Re: Fenway Sports Group og ambisjoner

Dette er helt riktige eiere for Liverpool FC. De rette tingene er blitt gjort til rett tid. Og det vises at det skal tas grep for blandt annet stadion og spillerkjøp. Ingenting er gjort på noen dager, og det er ikke bare å publisere noe som er halveis tenkt på, det har man klart og tydelig sett at det ligger mye bak de uttalelsene som kommer. 

Samtidig så digger jeg at Mr. Henry er en ydmyk mann som hører på andre før han sier sitt. Jeg hadde bange anelser når jeg så han på TV og jeg fikk vite han var amerikansk i tillegg, gjorde ikke det saken noe bedre. Og akkurat dette var han nok klar over at det var mange som hadde formeninger om. Han har opptrådt helt korrekt etter min mening og man kan bare glede seg over å ha eiere som bryr seg. I motsetning til vår erkerival Manchester United. Etter min mening er ting så bra som det kan bli.

Dette med Januar vinduet og kjøp av Suarez og Carrol mener jeg er å vise muskler. Greit nok at kjøpene ble "dekket" av Torres salget, men vi hadde ikke trengt å kjøpt Carroll for £35 mill akkurat nå i Januar. Vi gjorde det mest sansynlig for at vi ville. Hadde det vært eiere med null ambisjoner og ingen følelse for klubben så ville det blitt kjøpt inn en £5 mill spiss, og resten av pengene hadde forsvunnet. Brilliant!!

Her er det bare å glede seg til Sommersalget starter, for da får vi inn 3-4 spillere. Comoli er ikke ansatt for artighet!! Det at vi har fått King Kenny tilbake er så rett som det kan bli. 

Side 1 av 1 (3 items)