Logg inn | Registrer | Hjelp

John Barnes

Siste innlegg ma, nov 7 2011 14:12 av MrBaffz78. 9 svar.
Side 1 av 1 (10 items)
Sorter innlegg: Forrige Neste
  • ma, nov 8 2010 10:41

John Barnes

John Barnes - det er gutten sin det:

http://www.tribalfootball.com/barnes-skipped-birth-son-see-liverpool-shock-chelsea-1234361

John Barnes missed the birth of his son to see Liverpool shock Chelsea yesterday.

The Mirror says as a Sky Sports pundit, the former Liverpool winger watched the Reds race in to a 2-0 lead at half time against league leaders Chelsea, despite knowing that wife Andrea had gone into labour.

When he was told she had given birth to his seventh child, a son, Sky offered him the chance to leave early.

But he declined and decided to stay to watch the second half rather than leave, saying it was “Liverpool 2 Chelsea 0 - Torres 2 Barnes 1.”

• ma, nov 8 2010 10:44 Svar til:

Re: John Barnes

7 unger! Gjør ikke noe å gå glipp av en fødsel da. Desutten er jeg sikker på at sneipen vil forstå til slutt, og kjerringa må jo også være inneforstått med dette. God-reim, med andre ord!
  • ma, nov 8 2010 10:50 Svar til:

SuperEnga:
    7 unger! Gjør ikke noe å gå glipp av en fødsel da. Desutten er jeg sikker på at sneipen vil forstå til slutt, og kjerringa må jo også være inneforstått med dette. God-reim, med andre ord!

Som firebarnsfar har jeg full forståelse for prioriteringen ja! Du går lei etter hvert...

• ma, nov 8 2010 14:04 Svar til:

• Endre
    • Topp 50
    • Registrert dato fr, feb 22 2008
    • Tønsberg
    • Innlegg 2 405

... og det på sin egen bursdag i tillegg. Jepp, han er født 7. november '63.

Gratulerer med dagen i går til John Barnes!

• ma, nov 8 2010 15:12 Svar til:

• Gult Kort
    • Topp 200
    • Registrert dato on, des 19 2007
    • Bardu
    • Innlegg 549

For en legende: http://www.youtube.com/watch?v=RmAo0uiarvA

Tror også Ivar Hoff hadde satt pris på dette: http://www.youtube.com/watch?v=rxBgMrxoZXo

• fr, apr 29 2011 8:07 Svar til:

vet noen om han skulle til Norge igår? Isåfall mener jeg at jeg så han på flyet fra Amsterdam..
  • fr, apr 29 2011 8:24 Svar til:

reinatorres:
    vet noen om han skulle til Norge igår? Isåfall mener jeg at jeg så han på flyet fra Amsterdam..

så han på golden goal i går kveld, men regner ikke med at det var direkte Stick out tongue

• fr, apr 29 2011 11:01 Svar til:

• JayLee
    • Topp 150
    • Registrert dato on, jan 27 2010
    • Innlegg 877

Iamtimwhoareu:

reinatorres:

så han på golden goal i går kveld, men regner ikke med at det var direkte Stick out tongue

Golden goal blir vel tatt opp samme kveld som det sendes. Barnes kommenterte oppførselen til Mourinho etter sending, så det må jo ha vært i går.

• fr, apr 29 2011 12:48 Svar til:

JayLee:

Iamtimwhoareu:

reinatorres:

Golden goal blir vel tatt opp samme kveld som det sendes. Barnes kommenterte oppførselen til Mourinho etter sending, så det må jo ha vært i går.

Det stemmer det, Golden Goal blir spilt inn bare et par timer før det blir sendt på tv. Barnes blir forresten i Norge et par dager da han skal være i studio til TV2 sine PL-sendinger denne helgen.

• ma, nov 7 2011 14:12 Svar til:

• MrBaffz78
    • Topp 150
    • Registrert dato ma, sep 19 2011
    • Haugesund
    • Innlegg 949

Gratulerer med dagen, John Barnes! Big Smile
Side 1 av 1 (10 items)