BreadAndButter:Om noen mener det, hva så? Skal de settes i gapestokk, slik man kan få inntrykk av at målet for denne tråden er? Alle skal mene det samme, ingen skal mene noe basert på egne konklusjoner, ikke skill deg ut. KopForum i et nøtteskall.
Om noen mener det, hva så? Skal de settes i gapestokk, slik man kan få inntrykk av at målet for denne tråden er?
Alle skal mene det samme, ingen skal mene noe basert på egne konklusjoner, ikke skill deg ut. KopForum i et nøtteskall.
richster: BreadAndButter: Om noen mener det, hva så? Skal de settes i gapestokk, slik man kan få inntrykk av at målet for denne tråden er? Alle skal mene det samme, ingen skal mene noe basert på egne konklusjoner, ikke skill deg ut. KopForum i et nøtteskall. så hissige vi er da.. jeg ba bare om en begrunnelse.
BreadAndButter: Om noen mener det, hva så? Skal de settes i gapestokk, slik man kan få inntrykk av at målet for denne tråden er? Alle skal mene det samme, ingen skal mene noe basert på egne konklusjoner, ikke skill deg ut. KopForum i et nøtteskall.
Er jeg hissig? Jeg brukte ikke et eneste utropstegn jo.
Rabben:Noen foretrekker salat og juice under en fotballkamp, andre pizza og øl.
haha
Det kan vel begrunnes med noe så enkelt som at folk er forskjellige. Og man kan finne alle slags meninger og synspunkt rundt om i Norge og verden. Hadde man laget en avstemning om hvem som er svigermors drøm med alternativene "Brad Pitt" og "Adolf Hitler" ville flesteparten stemt "Brad Pitt"...men noen hadde kommet til å stemt på onkel Adolf også Sånn er det bare.