Logg inn | Registrer | Hjelp

Raul Meireles

Siste innlegg fr, nov 25 2011 9:26 av KIKO. 1229 svar.
Side 24 av 82 (1230 items) « Første ... < Forrige 22 23 24 25 26 Neste > ... Siste »
Sorter innlegg: Forrige Neste
  • on, sep 8 2010 23:59 Svar til:

Re: Raul Meireles

BreadAndButter:

Noen andre som stusset over denne kommentaren fra den danske bloggeren her på liverpool.no?;

Joe Cole er notorisk en klassespiller fra øverste hylde i England, mens Raul Meireles og Christian Poulsen kommer en eller sågar to hylder under den tidligere Chelsea-spiller.

Er Meireles en eller kanskje to "hyller" under Joe Cole?

Ut i fra de kampene jeg har sett av Meireles så setter jeg han glatt på samme hylle som Joe Cole. Kanskje ikke like mange triks, men en svært solid spiller. Vet selvsagt ikke nok om Poulsen enda, men mitt umiddelbare inntrykk er at det er litt rart å sett han i samme bås som Meireles. Internasjonal playmaker er liksom noe annet enn dansk bølle, selv om jeg tror vi får god bruk for begge!
  • to, sep 9 2010 10:24 Svar til:

Hodgson om Meireles: "Våre folk er fornuftige mennesker og innser at det vil ta litt tid etter å ha spilt hele karrieren i Portugal. Vi har den tiden. Han vil tilpasse seg, men vi får vente og se om det er fra første øyeblikk." Kan bety at Liverpool vil bruke tid også på Meireles. Betyr fortsatt mye spilletid for Lucas/Poulsen.
  • to, sep 9 2010 10:48 Svar til:

Carragher:
    Hodgson om Meireles: "Våre folk er fornuftige mennesker og innser at det vil ta litt tid etter å ha spilt hele karrieren i Portugal. Vi har den tiden. Han vil tilpasse seg, men vi får vente og se om det er fra første øyeblikk." Kan bety at Liverpool vil bruke tid også på Meireles. Betyr fortsatt mye spilletid for Lucas/Poulsen.

La oss håpe dette er noe han sier for å dempe forventningene til portugiseren og at vi slipper Lucas i fremtiden.

• to, sep 9 2010 15:23 Svar til:

williamw:

Carragher:

La oss håpe dette er noe han sier for å dempe forventningene til portugiseren og at vi slipper Lucas i fremtiden.

Det tror jeg også han mener. 

Tviler på at Meireles blir benket så mye i starten, for å tilpasse seg sakte men sikkert. Ser ingen grunn til ikke å hive han innpå fra neste kamp av. Han er (tilpasset i PL, eller ikke) uansett bedre enn våre andre alternativer, og attpåtil tilpasses han mye raskere. 

• to, sep 9 2010 15:41 Svar til:

Ser at Alan Hansen tror Meireles kan bli en ny Terry McDermott. Det hadde ikke vært meg imot, Liverpool har ikke hatt mange midtbanespillere med høyre scoringsfrekvens enn McDermott. Men først må Meireles la håret gro, både på hodet og på overleppa.

Den nye vinen

• to, sep 9 2010 18:07 Svar til:

Mitt Anfield:
    Liverpool har ikke hatt mange midtbanespillere med høyre scoringsfrekvens enn McDermott

Steven Gerrard!
  • to, sep 9 2010 18:09 Svar til:

Carragher:
    Betyr fortsatt mye spilletid for Lucas/Poulsen.

I doubt it!
  • to, sep 9 2010 18:23 Svar til:

Ble mye korte svar her gitt!

Vel, jeg har selvsagt ikke noe imot at Meireles scorer mål. Håper det blir mest på langskudd i tilfelle, for jeg håper han går rett inn i den defensive ankerrollen. Det er der vi først og fremst trenger en ny klassespiller. Jeg forutsetter da selvsagt at gutten trives i en slik rolle, og at han fungerer så bra som vi håper. I så fall vil vi nok ikke se over 5-6 nettkjenninger fra åpent spill i l.a. sesongen fra portugiseren.

Forøvrig har jeg ingen tro på at Lucas og Poulssen igjen skal danne noen sentral duo for oss. Jeg har såpass tiltro til Hodgson at jeg tror vi aldri ser det igjen. Meireles/Poulssen, ja! Meireles/Gerrard, ja!

• to, sep 9 2010 21:44 Svar til:

• Goldensky
    • Topp 150
    • Registrert dato on, des 19 2007
    • Bergen
    • Innlegg 827

Carragher:
    Hehe, ja la oss bare ikke håpe Roy tar en Rafa/Aquilani her da, og velger å skåne han for alt som kan være farlig det første halve året. Jeg tror i alle fall vi får se Meireles på banen på søndag.
  • fr, sep 10 2010 9:34 Svar til:

Får jeg se Lucas/ Poulsen danne sentral midtbane igjen uten at det er tvingende nødvendig eller en B-kamp, vil jeg bli skuffet.

Kjør inn Meireles og Gerrard allerede søndag. Vi har ingen tid å miste og må ha tre poeng. Gi Meireles en god opplevelse. Hva er da bedre enn å spille sammen med kanskje verdens aller beste sentrale spiller. 

Rafa forsto det aldri. Capello måtte se Roy H. buke han der og ha Lampard ute før han forsto det. Nå er det bare å håpe at Roy H. forstår det og fortsetter å bruke han der. 

Det hjelper ikke med linken Gerrard/ Torres frmme når du har to kreativt døde skilpadder sentralt (les Lucas/Poulsen). 

Det lille jeg har sett av Meireles virker spennende. Touchet er bra. Løpskapasiteten likeså.  Å få spille sammen med Gerrard sentralt vil være den beste velkomst til PL det er mulig å få.

• fr, sep 10 2010 9:42 Svar til:

• snerken
    • Topp 50
    • Flekkefjord
    • Innlegg 2 359
    • Moderator

Caramba:

Får jeg se Lucas/ Poulsen danne sentral midtbane igjen uten at det er tvingende nødvendig eller en B-kamp, vil jeg bli skuffet.

Kjør inn Meireles og Gerrard allerede søndag. Vi har ingen tid å miste og må ha tre poeng. Gi Meireles en god opplevelse. Hva er da bedre enn å spille sammen med kanskje verdens aller beste sentrale spiller. 

I denne kampen kan Meireles / Poulsen være en god midtbaneduo... Den eneste faren er at begge er uten /har lite PL-erfaring. Mtp på at Joe Cole og Kuyt er ute, trenger det ikke være en dum idé å benytte Gerrard bak Torres... Men i det Cole er tilbake igjen, tar Gerrard Poulsens plass! Er i utgangspunktet helt enig med deg, Caramba.

For øvrig håper jeg også på Gerrard og Meireles på midtbanen, men påpeker at jeg har forståelse for at Hodgson kanskje tenker annerledes til denne kampen.

Ellers bør Poulsen være back-up, og Lucas > Poulsens back-up! 

• fr, sep 10 2010 9:54 Svar til:

• s1v3rt
    • Topp 100
    • Registrert dato sø, jun 22 2008
    • Kristiansund
    • Innlegg 1 090

Tror ikke Gerrard og Meireles vil fungere særlig godt sentralt uten noen som dyptliggende midtbanespiller. Derfor tror jeg det er lurt å la Poulsen ligge dypt, med Meireles i boks-til-boks-rollen, og Gerrard offensivt på søndag. Håper Pacheco kan få sjansen på høyrekant og Jova starter vel på venstre.

Uansett, Gerrard-Meireles-konstellasjonen tror jeg ikke vil fungere. Det blir i så fall en enorm risiko.

• fr, sep 10 2010 10:01 Svar til:

• FysioFC
    • Topp 50
    • Registrert dato sø, apr 6 2008
    • K&amp;amp;amp;#248;benhavn
    • Innlegg 1 933

s1v3rt:
    Tror ikke Gerrard og Meireles vil fungere særlig godt sentralt uten noen som dyptliggende midtbanespiller. Derfor tror jeg det er lurt å la Poulsen ligge dypt, med Meireles i boks-til-boks-rollen, og Gerrard offensivt på søndag. Håper Pacheco kan få sjansen på høyrekant og Jova starter vel på venstre.

Uansett, Gerrard-Meireles-konstellasjonen tror jeg ikke vil fungere. Det blir i så fall en enorm risiko.

Ikke nødvendigvis. Hvis Tottenham kan styre kamper med Modric-Huddleston samt 2 spisser og offensive vinger, så ser jeg ingen grunn til at dette ikke kan fungere. Det handler om å styrke kamper. Hvis motstanderen har ballen mindre, blir risikoen mindre. Med Lucas-Poulsen har vi aldri ballen, og dermed øker risikoen.

Spesielt i hjemmekamper mot svakere motstand (som vil si de fleste hjemmekampene), bør vi absolutt spille med Meirelse-Gerrard.

• fr, sep 10 2010 10:55 Svar til:

• hai3n
    • Topp 200
    • Kristiansand
    • Innlegg 631

s1v3rt:

Det kan meget godt hende du har rett, og hvis det er tilfellet så håper jeg virkelig det er Lucas som blir den hengende midtbanespilleren,( ja det høres kanskje dumt ut), men  til mitt forsvar så har jeg sett Lucas spille fantastiske kamper inimellom, mtp. Scum borte (1-4), Everton hjemme med ti mann og scum hjemme i fjor er bare noen av dem. Har sett Poulsen i mange mange kamper, og han har aldri hatt en opptreden som har imponert meg. I tillegg forflytter Lucas seg mye raskere og dekker mye mer rom.

• fr, sep 10 2010 10:57 Svar til:

Alle midtbanespillerne blir nyttige. Meireles omtales jo som en defensiv midtbanespiller, men med pasningsfot og evne til å bevege seg fremover når muligheten byr seg. Men, altså, en defensiv spillertype. Gerrard har spilt veldig godt i en defensiv rolle på England, der han og Barry ligger bak Rooney i en 4-4-1-1/4-2-3-1-formasjon. Altså har vi flere spiller som kan brukes til mye.

Side 24 av 82 (1230 items) « Første ... < Forrige 22 23 24 25 26 Neste > ... Siste »